Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 15 / 43
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [205] 1.72
1 : |===========.........| 54 % [111]  
2 : |======..............| 28 % [58]  
3 : |==..................| 10 % [22]  
4 : |=...................| 5 % [11]  
5 : |....................| 1 % [3]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • No rozhodně sjednotit značení s Doc. Humhalem. Chápu, že zvyk je železná košile, ale beztak když pak dojde na operace mezi vektorama a maticema, tak vektory převádíme do svislých sloupců. Na zkoušku to už problém není, ale během semestru, kdy běží dvoje paralerní cvika a přednášky se to občas plete. Je to ale jen taková drobnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • těžko něco hledat. Dokonalost sama.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více ukazovat nebo říkat naváznosti na aplikace.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pan Pytlicek to prehana s rigoroznostou, takisto viac-menej opisuje skripta na tabulu. Na rozdiel od pana Humhala vsak k tomu aj obcas povie zopar (ale stale prilis malo) slov navyse. V principe su podla mna jeho prednasky uzitocne len na pravidelne, kazdotyzdenne memorovanie definicii, viet a dokazov. Prednasajuci by sa mohol pokusit prednasku ozvlastnit Jeho skripta vobec nevysvetluju netrivialne matematicke postupy, ako keby sa ocakavalo, ze student pride na Jaderku s IQ 170 a vsetko z toho minima slov a co mozno najuspornejsieho zapisu pochopi sam. Opat raz si dovolim tvrdit, ze tento pristup je dost nepedagogicky. Tak ako v pripade analyzy, student nema sancu za jeden (a prvy) semester na vysokej skole pochopit podstate vsetkych 65 dokazov viet, takze mu nezostava nic ine ako "naliat" si to do hlavy. Nemuseli by sa na skuske vyzadovat uplne do podrobnosti. K ustnej casti skusky som sa nedostal, kedze som zakazdym stroskotal na pisomke. Avsak pristup pana Pytlicka ma nemilo prekvapil. Ironicky musim pozn
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • Má to všecko perfektně daný dokupy, což to pro studenty hodně usnadňuje. Tím myslím jak skripta, tak přednášky, který jsou oboje parádní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Styl, zapálení pro věc, nadšení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • systém v přednášené látce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systematičnost a vynikající znalost vykládané látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Profesionálnost a zápal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Slovní formulace zákonů, důvod proč se vyplatí chodit na přednášku, i přestože se převykládají skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zřejmě trochu zvrácený smysl pro humor :-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jeho zapálení pro předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Všechny až na jednu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Důvodem malé účasti byl překryv s jinou hodinou. Předmět jsem opakoval, proto jsem neměl místo v rozvrhu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po 2 přednáškách jsem pochopil, že to pro mě nemá smysl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • na cvičení jsme neviděli žádný příklad např. s trojúhelníkem zadaným parametricky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Drobné zopakování látky před počítáním by neuškodilo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Pytlicek by opat raz mohol zvolit ludskejsi pristup a studentov obcas aj vyvolat k tabuli a pomoct im s problemom. Jeho priklady su zaujimave a pokryvaju skoro vsetko, co sa vyzaduje na skuske, avsak v triede vladne akesi zbytocne dusno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Domnívám se, že na cvičeních se nestihlo v dostatečné míře probrat všechno z přednášky...aneb na přednáškách je toho moc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Skripta, zápisky sem měl taky, ale nebylo v nich v podstatě nic navíc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlíček J.: Lineární algebra
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poznámky z přednášek a skriptum Lineární algebra a geometrie, Jiří Pytlíček.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta LA
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skrita FJFI ČVUT Lineární algebra a geometrie (Jiří Pytlíček)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta určená k předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Docela těžká písemná část, ale těžká byla jen v tom, že tam vycházeli ošklivý čísla a ošklivý výpočty, nicméně vše v mezích, který by měl zvládat kdokoliv s maturitou z matiky (problém je připustit si, že to vychází hnusně a že to nemusí znamenat, že sem udělal chybu). Teorie byla pak hodně o tom, jak moc se člověk nechal vyvést z míry, samozřejmě předpokládám, že na zkoušku neleze člověk, kterej není schopnej vypsat většinu skript z hlavy v obyčejných, nestresujících podmínkách, ten je na teorii totálně ztracen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vrchol prvního semestru. V Trojance jsem strávil celý den (od 8:00 do 15:00).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tato zkouška pro mne byla ze všech v prvním semestru nejnáročnější
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice objektivní. Jen by v té místnosti nemuselo být tolik přetopeno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [13] 2.38
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |============........| 61 % [8] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] ano i ne
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [13] 1.31
1 : |===============.....| 76 % [10] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [2] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [13] 1.69
1 : |=========...........| 46 % [6] rozhodně ano
2 : |========............| 38 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [13] 1.69
1 : |============........| 61 % [8] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [17]
1 : |==..................| 11 % [2] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |======..............| 29 % [5] 7-10
4 : |=====...............| 23 % [4] 11-14
5 : |==..................| 11 % [2] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [14] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [8] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [14] 1.93
1 : |==========..........| 50 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [14] 1.43
1 : |==============......| 71 % [10] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [14] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=============.......| 64 % [9] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 35 % [5] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [16] 1.00
1 : |=...................| 6 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 50 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [10] 1.20
1 : |================....| 80 % [8] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [10] 1.60
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [10] 2.90
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne
2 : |====................| 20 % [2] spíše ne
3 : |==========..........| 50 % [5] neutrální
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.60
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [10] 1.50
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [10] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |====................| 20 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [14] 2.00
1 : |=======.............| 35 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [5] spíše ano
3 : |====................| 21 % [3] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [14] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [8] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne