01MAB3  >  Matematická analýza B3

Počet hodnotících: 12 / 100 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 100 studentů.
Ukončilo předmět: 48 studentů.
|==========..........| 48 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kalvoda Tomáš Ing. [ Cvičící ]
Klika Václav Ing. [ ]
Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]
Tušek Matěj Ing. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • Jeden z nejpřínosnějších a nejzajímavějších předmětů zimního semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly hodně dobré a vyplatilo se na ně chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mandatory
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • o mnoho zajimavejsi nez MAB2
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvely predmet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • výborně podaný předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byla to jediná přednáška v zimním semestru, na kterou pro mě mělo smysl chodit, tzn. na které jsem přibližně věděla o čem je řeč a byla schopna vnímat po celou dobu. A navíc to byla sranda :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • užitečné, hlavně diferenciální rovnice
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nároky na zápočet jsou enormní. Stejně tak na zkoušku. Nelze zvládnout společně s Fyzikálními praktiky (časová náročnost). I samostatně je velice náročný - 90% času studia. Ostatně jako všechny matiky vyučové panem Mgr. Krbálkem, PhD. Dostupné materiály a péče pana Krbálka stejně jako schopnost přednášet je jednoznačně špičková.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • těžké, náročné, kvalitní
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Oceňuji čitelné psaní na tabuli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [12] 1.17
1 : |=================...| 83 % [10] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [12] 1.00
1 : |====================| 100 % [12] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [12]
1 : |=====...............| 25 % [3] rozhodně ano
2 : |==..................| 8 % [1] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [8] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [12]
1 : |============........| 58 % [7] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne