Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[01BPPR2] Bakalářská práce 2
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SBAK] Seminář k bakalářské práci
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 60
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [101] 1.38
1 : |=============.......| 67 % [68]  
2 : |=====...............| 27 % [28]  
3 : |=...................| 4 % [5]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Nemám co vytknout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • polevit v nárocích, zejména pak podmínkách na zápočet, které jsou šibeniční
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Skvělé pedagogické schopnosti, i obtížnou látku dokáže podat srozumitelně a poutavě. Styl přednášek je bezkonkurenční, během nich komunikuje se studenty, jedná se v podstatě o jakousi hromadnou diskusi. Umí studenty nadchnout pro problematiku, je vstřícný, vtipný, ochotný. Pomáhá studentům v přípravě na písemky v podobě starých řešených písemek na webu či vydáním Cvičení z MAB4.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systematičnost výkladu, barevné křídy:-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělé přednášky. Srozumitelné, pořádek na tabuli, interakce se studenty, možnost získat body za aktivitu na přednášce... Rozhodně se mi vyplatilo na přednášky chodit. I ten vtip občas padne...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zodpovědný přístup k výuce, snahu vysvětlit probíranou látku jasně a srozumitelně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • umí přednášet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Profesionalitu a špičkový výklad, vstřícnost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Všechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5]
  • Zápisky, skripta, staré písemky z webu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • krbalkova skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • z vlastních zápisků a ze skript, která jsou plně dostačující
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kupodivu jsem použila i vlastní zápisky - moje zápisky z ostatních přednášek jsou většinou spíše matoucí a nečitelné, takže je rovnou házím do koše. Samozřejmě jsem využívala hlavně skripta MAB 3, která jsou velice kvalitně zpracována.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Zkouška odpovídala náročnosti předmětu, vyžadovala rozsáhlé znalosti, ale pokud se člověk připravil, neměl problém. Obtížnější je písemná část, kdy také záleží na tom, jaké příklady člověku sednou. Je potřeba mít hodně napočítáno. Ústní část se nese v pohodovém duchu, což ovšem neznamená, že její zvládnutí je zadarmo. Vyhovuje mi, že máme přesně dané otázky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nejprijemnejsi zkouska na jaderce zatim
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ústní zkouška byla velice příjemná, bez zbytečného stresování a naléhání, písemná část poměrně numericky náročná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji přesné bodování ať už v zápočtových nebo zkouškových písemkách. Myslím si, že hodnocení je maximálně objektivní. Zkoušky jsem se opravdu bála, nicméně ústní část byla velice příjemná díky zkoušejícímu. Nakonec z toho bylo velmi příjemné popovídání - nikdy bych nevěřila, kolik jsem toho schopná vymyslet, když musím.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Testy nejsou tak hrozné jak se říká, ale jednoduché taky ne. Výsledná známka možná až moc záleží na ústní části, což je škoda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 1.00
1 : |====================| 100 % [10] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 1.40
1 : |============........| 60 % [6] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 1.20
1 : |================....| 80 % [8] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [11]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |================....| 81 % [9] 11-14
5 : |==..................| 9 % [1] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [13] 1.00
1 : |=====...............| 23 % [3] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |========............| 38 % [5] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [9] 1.56
1 : |===========.........| 55 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9] 1.67
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ne
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ne
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9] 1.56
1 : |===========.........| 55 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9] 1.56
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne