01MAP  >  Matematická analýza plus

Počet hodnotících: 15 / 143 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 143 studentů.
Ukončilo předmět: 36 studentů.
|=====...............| 25 %

Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [13]
  • nejlepší předmět zimního semetru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takovej základ, často se tam řeší věci, které už nejsou triviální a které by člověk nečekal. Doré pro vybudování jakéhosi základu matematického uvažování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi jsem ocenil seznam probranych vet, pomoci ktereho jsem presne urcil co z mnohem obsahlejsich skript se potrebuji naucit a co ne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nenahraditelný styl přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavá látka, perfektní přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • oproti střední škole docela šok :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • MA je jistě velmi důležitá a zde mi připadala podána kvalitně a s ohledem na náročnost srozumitelně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hezká nadstavba bečkové matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prilisna, obcas zbytocna rigoroznost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • moc obtiazny, hlavne tie dokazy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Samé důkazy, předmět mne moc nebavil...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • O předmět jsem se nakonec nepokoušel, protože jsem nemohl získat LAP.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Látka byla vykládána celkem dobře, ale pro dost lidí je těžká.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [15] 1.73
1 : |============........| 60 % [9] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [3] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |===.................| 13 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [15] 1.73
1 : |===========.........| 53 % [8] rozhodně ano
2 : |=====...............| 26 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 13 % [2] neutrální
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [15]
1 : |===========.........| 53 % [8] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [6] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [15]
1 : |=====...............| 26 % [4] rozhodně ano
2 : |===========.........| 53 % [8] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] ano i ne
4 : |===.................| 13 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne