Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. :: [01MAP] Matematická analýza plus

Další předměty
[01KOPO] Kombinatorické počítání
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAP] Matematická analýza plus
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 15 / 44
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [131] 1.51
1 : |============........| 61 % [81]  
2 : |======..............| 28 % [37]  
3 : |=...................| 7 % [10]  
4 : |....................| 1 % [2]  
5 : |....................| 0 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • V ničem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy se nechá unést a přetahuje hodiny - je to problém, když mají studenti 20 min na přesun na další výuku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pani profesorka castokrat neobjasnovala svoje myslienkove postupy, ktore, vzhladom prvy semester na vysokej skole a nezvyk na exaktnu terminolohiu boli pre studenta len velmi tazko pochopitelne. Studentovi tak pred skusou nezostavalo nic ine, ako sa to jednoducho "nabiflit".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snížit množství důkazů, které jsou minimálně pro mě nezajímavé a celkem otravné...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [10]
  • orientace v přednášené látce, přednášky samotné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápal, přístup k studentům a skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaha o použití názorných příkladů při vysvětlování často jinak těžko sledovatelné látky. Respektování času vymezeného pro přednášku, minimální přetahování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přesnost, vtip, poutavost výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • schopnost vcítit do myšlení studenta, který se na něco táže. Profesionalita
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Především chuť učit, se kterou jsem se na střední škole setkával dost málo. Dále obrovský přehled v oboru (schopnost dávat příklady a protipříklady). Schopnost poznat, co studentovi není jasné a vysvětlit mu to, co potřebuje, a ne mu jen znovu úplně stejně odvykládat předešlý kus přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pripravenost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kvalitnost
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Vstřícnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobrý přístup ke studentům
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Na zaciatku ma predmet odradzal kvoli prilisnej rigoroznosti, avsak ku koncu som znova zacal navstevovat prednasky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • čistě ze zájmu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět jsem vzdal, jelikož jsem látco nerozumněl
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [10]
  • Skripta, některý věci teda byly na přednášce (a na netu) dělaný líp, ale na většinu látky skripta stačila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky + skripta MA
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zapisky byli naprosto nepouzitelne (nebot v dobe jejich psani jsem nechapal co pisu).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pelantová E.: Matematická analýza 1
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta FJFI Matematická analýza 1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pelantovej skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Matematická analýza 1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Definice je třeba znát nazpaměť úplně. Když člověk občas neví o nějaký větě nebo ví o větě, která neplatí, tak to ještě tragédie není. Dost důležité je mít už zažité, jak něco dokázat a vidět do základů logické argumentace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naštěstí nebyla písemka. Kdo umí, tak jde brzy domů. Kdo neumí rovněž.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pani profesorka pozadovala presnu formulaciu viet a dokazov, co podla mojho nazoru student nema sancu zvladnut a pochopit po jednom a zaroven prvom semestri na vysokej skole. Teda mu nezostava nic ine, ako si to jednoducho "naliat" do hlavy pravidelnym memorovanim pred spankom. Tento pristup mi vsak akosi nekoresponduje s statusom FJFI ako elitnej matematickej univerzity. Vo svete vedy ide podla mna v prvom rade o pochopenie podstaty dokazov, nie o ich "naucenie sa". Prave z tohto dovodu mi prisla skuska zbytocne prisna. Zaroven nechapem sposob, akym pani profesorka znamkovala. Keby chcela, mohla by ma zakazdym vyhodit. Keby chcela, mohla by ma poslat na treti krat domov s Eckom. Keby chcela, mohla by sa uspokojit s mojim pribliznym porozumenim dokazov a dat mi C alebo mozno aj B. Neviem, od coho zavisi jej sposob znamkovania.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [14] 1.21
1 : |================....| 78 % [11] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [14] 1.36
1 : |=============.......| 64 % [9] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [14] 1.57
1 : |========............| 42 % [6] rozhodně ano
2 : |===========.........| 57 % [8] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [13] 1.46
1 : |===============.....| 76 % [10] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [1] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [17]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 17 % [3] 3-6
3 : |=...................| 5 % [1] 7-10
4 : |============........| 58 % [10] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [20] 1.00
1 : |=...................| 5 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=========...........| 45 % [9] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [11] 1.18
1 : |==================..| 90 % [10] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [11] 1.27
1 : |================....| 81 % [9] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [11] 2.09
1 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ne
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
3 : |=====...............| 27 % [3] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 1.82
1 : |=====...............| 27 % [3] rozhodně ano
2 : |=============.......| 63 % [7] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [11] 1.55
1 : |===========.........| 54 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [11] 2.18
1 : |=====...............| 27 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ne