01NM  >  Numerická matematika

Počet hodnotících: 12 / 41
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 41 studentů.
Ukončilo předmět: 32 studentů.
|================....| 78 %

Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [12]
  • Ačkoliv se pan docent snažil občas předmět trochu oživit, na přednášky chodilo čím dál tím méně studentů - postel je na spánek přece jen lepší než lavice. To však nemění důležitost tohoto předmětu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobry predmet, kvalitne predneseny. Rozhodne je potreba. Skoda ze se nespojuje primo s cvicenim z programovani. Rozhodne by neskodilo, kdyby dostal treba nejakou ulohu napsat, nebe aplikovat v praxi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Numerická matematika, kde se probere řešení soustav lineární rovnic, úloha vlastních čísel, řešení soustav nelinární rovnic, interpolace, numerická derivace a integrace. Rozhodně mám pocit, že se mi to bude v praxi hodit. Navíc je to takovým odrazovým můstkem do dalších partií numerické matematiky - např. numerické řešení diferenciálních rovnic atd.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, když si odmyslíte náročné zapamatování všech indexů a zavedených matic na zkoušku...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět určený k odrazení studentů od studia matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejzajímavější mi přišly poslední dvě kapitoly.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příliš moc pozornosti se věnovalo důkazům konvergence. Ocenil bych větší důraz na samotnou podstatu metod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrá cvičení i přednášky, zkoušku neradno podcenit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probrali jsme spoustu teorie, definice, věta, důkaz, a byla to krása, ale přece jen si myslím, že by neuškodilo si opravdu zkusit jak to funguje, i kdyby to mělo být třeba formou zadání na doma. Umím si představit např. že by každý dostal zadání, a musel by doma udělat program na jeho řešení danou metodou. ZPRO mají všichni, tak nevím proč toho nevyužít, žádné složitější programátorské triky by snad potřeba být neměly. Odevzdání programu by mohlo být třeba podmínkou zápočtu. Vím, že by s tím byly zase jiné problémy (jazyk, opravování, atd.), ale něco podobného by se mi u tohoto předmětu líbilo. Jiná varianta by bylo dát cvičení 1x týdně a střídat cvičení u PC a ta co jsme absolvovali. To by nakonec mohlo být i efektivnější. Jsou to ale jen takové nápady ze tmy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět v této podobě minepřijde příliš zajímavý. Je pouze teoretický a bylo by určitě užitečné, kdybychom si i ukázali, jak teorii převést do praxe - ne ale na papíře ale programováním. Rozhodně by t mělo větší přínos.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • neni to můj šálek kávy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přednášky pana docenta byly sice zajímavé a získané znalosti budou pravděpodobně někdy užitečné, ale celkově je předmět dost nudný a jednotvárný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [12] 2.42
1 : |===.................| 16 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [4] spíše ano
3 : |========............| 41 % [5] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [12] 1.75
1 : |========............| 41 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [12]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [3] spíše ano
3 : |========............| 41 % [5] ano i ne
4 : |=======.............| 33 % [4] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [12]
1 : |===.................| 16 % [2] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [2] spíše ano
3 : |========............| 41 % [5] ano i ne
4 : |=====...............| 25 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne