Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01NM] Numerická matematika

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 36
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [171] 1.44
1 : |=============.......| 64 % [111]  
2 : |=====...............| 26 % [45]  
3 : |==..................| 8 % [15]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Asi v ničem...s tím brutálním indexováním nejde nic dělat...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslim, ze prednaska byla docela pekne udelana
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Práce s indexy někdy nebyla zrovna nejlepší - chtělo by to zvětšit font.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná se trošku více zaměřit na praktickou stránku věci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přidat do výkladu názorné příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbilo by se, kdyby se příklady oběvovaly hned během přednášky za každou metodou, abychom měli představu, jak daná metoda opravdu funguje. Někdy je těžké si to představit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • Měl jsem takový nejasný pocit, že to pana docenta baví. To byla příjemná změna oproti přednášce z LA1. Nejvíc oceňuji to, že se daly pořídit kvalitní zápisky z přednášky. Pan docent to vykládal dost jasně a pohodovou rychlostí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadhled nad tématem a dlouholeté zkušenosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost, systematicnost, celistvost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled, zkušenosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systém dovedený k dokonalosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oceňuji naprosto srozumitelný výklad se skvělými zápisky na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vykládá látku přesně a velice systematicky, na přednáškách se dá vše poměrně snadno pochopit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Na přednášky se i přes dobrá wikiskripta vyplatí chodit...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl jsem tak na polovině přednášek, důvodem byla moje lenost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [7]
  • Cviceni je vyborne, slouzi jako doplneni latky, ale vse se nestihne. Rozhodne by prislo vhod demostrace nekterych metod pomoci pocitace (iterovani na tabuli neni prilis elegantni, ale pro pochopeni podstaty problemu to postaci).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení probíhá formou ilustrování probraných metod na příkladech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U numerické matematiky by v současné době mohlo být také přínosné, kdyby jsme prostudovali některé příklady či jevy (např. chyby související s konečnou přesností, chování řešení v nějakých zajímavých situacích) také na počítači.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla naprosto perfektní. Možná by jich mohlo být víc a i by stálo za to, když bychom něco museli naprogramovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborná, přínosná cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doc. Humhal je výborný cvičící, dokazuje to i teď v DIFRu. Líbilo se mi počítání 10 iterací na hromadu desetinných míst, člověk aspoň vidí že to opravdu funguje. Na druhou stranu, jak jsem už napsal v hodnocení předmětu, zkoušet to přímo u PC by ušetřilo dost času při tom výpočtu, a umožnilo by hrát si s tím ještě víc (výpočet při různých parametrech atd).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Místo takovýchto cvičení by se mi více líbilo cvičení přímo s programováním daných metod. Nebo by určitě stačily nějaké ukázky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Studentská skripta dnes již bezejmenného dobrodince. Humhal: Numerická matematika. Vlastní zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wiki skripta, skripta docenta Humhala
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky skripta wikiskripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humhalova skripta, zápisky z wikiskript
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • E. Humhal - Numerická matematika wiki skripta - jen kapitoly, které nebyly ve skriptech
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humhal: Numerická matematika I studentská skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z literatury z Wiki skript, z vlastních zápisků i ze skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • Zkousejici zada vzdy jednu celou kapitolu, takze je mozne "taktizovat". Pan docent byl spravedlivy a zkouska byla vcelku prijemna.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška proběhla v příjemné atmosféře při řešení částečného problému vlastních čísel.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška probíhá způsobem - zadané téma, napiš vše, co víš (alespoň na známky ostře lepší než é)... Myslím, že je to tak dobré.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Styl napiš vše co víš o jedné otázce - když se člověk zadrhne na začátku - na důkazy složitějších vět se pan docent nedívá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbí se mi, jak docent Humhal po celou dobu zkoušky všechny hlídá, opsat nejde odnikud nic. Někteří fyzikáři by si u něj mohli na tohle téma domluvit školení. Zkouška je sice celkem náročná, ale na přípravu je dost času, stejně jako na případné doplňování dalších věcí, doc. Humhal v tomhle ohledu na nikoho netlačí, takže o nějakém zbytečném stresování nemůže být řeč.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemám poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [12] 1.50
1 : |============........| 58 % [7] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 8 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 : |=======.............| 33 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [12] 1.42
1 : |============........| 58 % [7] rozhodně ano
2 : |========............| 41 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [12] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [8] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [12] 1.67
1 : |==========..........| 50 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [4] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [13]
1 : |=...................| 7 % [1] 0-2
2 : |=...................| 7 % [1] 3-6
3 : |======..............| 30 % [4] 7-10
4 : |========............| 38 % [5] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [9] 1.67
1 : |===========.........| 55 % [5] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [9] 1.44
1 : |===========.........| 55 % [5] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [9] 1.67
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=========...........| 44 % [4] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |===========.........| 55 % [5] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [17] 1.00
1 : |=...................| 5 % [1] z vlastních zápisků
2 : |=...................| 5 % [1] z cizích zápisků
3 : |=========...........| 47 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [10] 1.30
1 : |==============......| 70 % [7] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [10] 1.00
1 : |====================| 100 % [10] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [10] 1.70
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ne
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ne
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.90
1 : |========............| 40 % [4] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [3] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [10] 1.90
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [9] 1.44
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne