01RMF  >  Rovnice matematické fyziky

Počet hodnotících: 11 / 64 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 64 studentů.
Ukončilo předmět: 31 studentů.
|==========..........| 48 %

Klika Václav Ing. [ Cvičící, Zkoušející ]
Krbálek Milan Mgr. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [11]
  • Asi by to chtělo vice "aplikace" a méně "teoretického" pozadí...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní předmět se skvělým vyučujícím. Hodně mi pomohl při řešení některých problémů v mé bakalářské práci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dost užitečný například do kvantovky, ale i jinam. Když ne PDR, tak transformace se hodí skoro každému.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V podstatě pokračování analýz, akorát pod jiným jménem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, rozhodně zajímavější než MMF další semestr.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dulezity predmet. Mozna by prospelo klast vice durazu na teorii nez na samotne pocitani.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročný předmět, ještě není tolik odladěný jako MAB34
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • probírat teorii zobecněných funkcí mi příjde zbytečné, neměl by se klást tak velký důraz na teorii, v této chvíli mám 3 týdny po zkoušce a nepamatuju si z této části vůbec nic, a to sem nepotřeboval ani 100 piv k tomu abych toho docílil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velice zajímavý předmět a určitě potřebný do dalších let- jen škoda, že to co bylo cílem předmětu- integrální a diferenciální rovnice, bylo probráno až moc rychle oproti jiným kapitolám. Jinak je to snadnější verze MAB34
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Chtělo by to zaměřit se více na praktické aplikace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • super, ale tezky jako krava
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [11] 1.64
1 : |===========.........| 54 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [11] 1.64
1 : |===========.........| 54 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [11]
1 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] ano i ne
4 : |====................| 18 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [11]
1 : |================....| 81 % [9] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] ano i ne
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne