02TEF1  >  Teoretická fyzika 1

Počet hodnotících: 14 / 118 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 118 studentů.
Ukončilo předmět: 51 studentů.
|=========...........| 43 %

Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Novotný Petr Ing. [ Cvičící ]
Potoček Václav [ Cvičící ]
Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [13]
  • Největší překážkou při studiu tohoto předmětu byla mnohdy zbytečně matoucí a nepřehledná skripta jež nebyla příliš sledována přednáškou, která místy zamířila někam úplně jinam.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poznámky z přednášek můžou sloužit jako shrnutí...ve skriptech zase všechno není...Ale dá se to naučit z jiných knížek...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice zajímavý a důležitý předmět, ke kterémi mi ale chyběl kvalitní výklad matematického aparátu. Pro mě asi nejzajímavější předmět zimního semestru. Myslím, že by bylo přínosem, kdyby proběhlo alespoň o 6 přednášek navíc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvele cvicenia. Bohuzial, latka je v skriptach vysvetlovana dost tazkopadne a s velkymi myslienkovymi skokmi, co pripravu velmi stazuje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obtížný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Někdy jsem měla z výkladu pocit, že se jedná o úvod do úvodu atd. Zkrátka jsem někdy nepochopila , kdy jsme konečně dospěli k závěru daného tématu:-)....ale to bylo skutečně jen málo případů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lagrangeův formalismus je užitečná věc
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajimave
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nutné zlo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nechápu, proč je předmět součástí ZS.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice dulezity predmet. Konecne se zacala opravdu ucit fyzika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nemám
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemám poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [14] 1.93
1 : |========............| 42 % [6] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [14] 2.50
1 : |===.................| 14 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [6] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] neutrální
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [14]
1 : |=======.............| 35 % [5] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [4] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [4] ano i ne
4 : |=...................| 7 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [14]
1 : |=======.............| 35 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |===.................| 14 % [2] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne