02ZFM1  >  Základy fyzikálních měření 1

Počet hodnotících: 15 / 178 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 178 studentů.
Ukončilo předmět: 140 studentů.
|================....| 78 %

Škoda Libor Ing. [ Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [14]
  • Celkem nenáročný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jen jsem si furt říkal, že tohle všechno uslyším minimálně ještě třikrát na experimentálce, něco na UINZ...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Krásný úvod do měření pro gympláky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepříliš záživný předmět, snad se to v LS změní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je nutným úvodem k fyzikálním praktikům, který naučí osvojit si experimentální smýšlení a poskytne návod na budoucí řešení experimentálních úkolů. Je škoda, že se předmět ZFM 1 z 90% kryje přednášenou látkou s předmětem Experimentální fyzika 1.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • teoretický úvod do měření...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že předmět obsahuje poměrně dost zbytečných informací pro lidi, kteří kdysi alespoň párkrát už něco někde měřili nebo psali protokol...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náplň je jinak pojatý obsah úvodních přednášek Experimentální fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu jen teoretické základy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vzhledem k tomu, že jsem se na střední škole s fyzikálními měřeními téměř nesetkal, absolvování předmětu se mi jistě hodilo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ---
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Jsem z prumyslovky takze jsem vetsinu probirane latky znal, proto hodnotim ze pro me predmet spise nebyl prinosem
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Promítané poznámky nebyly ke stažení, což nutí studenty vše opisovat a nemají čas plně dávat pozor.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Velice dobře probraná látka, jako příprava na fyzikální praktikum. Látka probrána srozumitelné a příjemnou formou
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [15] 2.07
1 : |====................| 20 % [3] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [9] spíše ano
3 : |===.................| 13 % [2] neutrální
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [15] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=...................| 6 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [9] neutrální
4 : |=====...............| 26 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [15]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] ano i ne
4 : |===========.........| 53 % [8] spíše ne
5 : |========............| 40 % [6] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [15]
1 : |====................| 20 % [3] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [9] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] ano i ne
4 : |===.................| 13 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne