Škoda Libor Ing. :: [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Další předměty
[02LCF1] Laboratorní cvičení z fyziky 1
[02UMAT] Úvod do fyziky materiálů pro experimentální jadernou fyziku
[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 13 / 178 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|
SUM : Celkové hodnocení [49] 1.90
1 : |=========...........| 44 % [22]  
2 : |======..............| 28 % [14]  
3 : |====................| 20 % [10]  
4 : |=...................| 4 % [2]  
5 : |....................| 2 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • Chodit včas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • méně vtipů se zebrou a gumovníkem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan inženýr by mohl na férovku říct, o kolik minut bude chodit později, mohli jsme alespoň ten den mít oběd, nepamatuji se, že by přišel někdy opravdu včas, a pokud ano, tak šlo o výjimku. A také by mohl dát podklady na internet, ze zadních lavic nebylo písmo příliš čitelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • I když je to většinou vtipné, nemyslím si, že by měl studenty považovat za úplné blbečky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by někdy použít zajímavější příklad, než měření délky hranolu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Nadšení pro věc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemný přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snaha, aby opravdu všichni pochopili vykládanou látku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Důslednost při vysvětlování.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • všechny, byly povinné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • všechny - povinná docházka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [13] 1.46
1 : |============........| 61 % [8] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [11] 1.64
1 : |===========.........| 54 % [6] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [13] 1.46
1 : |===========.........| 53 % [7] rozhodně ano
2 : |=========...........| 46 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [12] 3.08
1 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 8 % [1] spíše ano
3 : |============........| 58 % [7] neutrální
4 : |===.................| 16 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [16]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |=...................| 6 % [1] 7-10
4 : |===========.........| 56 % [9] 11-14
5 : |====................| 18 % [3] Slovní odpověď