15CH1  >  Obecná chemie 1

Počet hodnotících: 11 / 127 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 127 studentů.
Ukončilo předmět: 118 studentů.
|==================..| 92 %

Motl Alois Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]
Múčka Viliam Prof.Ing. DrSc. [ ]
Vopálka Dušan Mgr. CSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [10]
  • Byli jsme snad první ročník co psal zápočtovou písemku, jen nevím, jaké bylo kritérium pro zápočet, pan Motl si to nechal jako své "sladké tajemství" :) Asi to chtělo jen nevyměknout a přijít.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na první přednášce nás vyděsil strašlivou matematikou, ale pak to bylo velmi zajímavé. Oproti chemii na střední vše dávalo smysl a mnohé se mi objasnilo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skoro až do konce semestru opakování středoškolské látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takový ty věci, co jsem víceméně znal ze střední byly perfektní, znalosti sem si prohloubil a lépe pochopil souvislosti, ale jakmile se zabrousilo do kvantovky, tak se výklad stával takovým syrovým, nevytvářel solidní základ, ani moc neměl na co navázat...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice kvalitně a přitom pochopitelně podaná látka, nutná pro vytvoření si základního přehledu v oblasti chemie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdo si něco chtěl odnést, tak si něco odnesl, kdo nechtěl, neodnesl si nic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodový předmět, kdo měl chemii na gymnázou, zřejmě nebude mít žádný problém. Odpočine si tu a případně se dozví i pár nových věcí :-]
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tesilo ma ze aj napriek nazvu obecna chemie inklinoval skor k jadernej chemii
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • probírala se středoškolská (gymnazijní) chemie, takze nic nového mi nepřines
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Předmět jsem měl zvládnutý ze střední školy
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [11] 2.45
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [11] 2.82
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |=======.............| 36 % [4] neutrální
4 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [11]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] ano i ne
4 : |=========...........| 45 % [5] spíše ne
5 : |=========...........| 45 % [5] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [11]
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |===========.........| 54 % [6] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] ano i ne
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne