Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH1] Obecná chemie 1

Další předměty
[15NUK2] Aplikace radionuklidů 2
[15BPCH1] Bakalářská práce 1
[15DPCH1] Diplomová práce 1
[15ETR1] Elektrochemie a teorie roztoků 1
[15CHT] Chemická termodynamika
[15ANL2] Chemie analytická 2
[15ANLS2] Chemie analytická - seminář 2
[15AN1] Chemie anorganická 1
[15CHJ1] Chemie jaderná 1
[15CHL] Chemie léčiv
[15CHJE] Chemie provozu JE
[15KOCH] Koloidní chemie
[15LMB] Laboratoř z mikrobiologie
[15OCHE] Obecná chemie
[15CH1] Obecná chemie 1
[15OCH2] Organická chemie 2
[15POCH] Praktikum z organické chemie
[15PRN] Příprava radionuklidů
[15RACH] Radiační chemie
[15SEM1] Seminář 1
[15SMJ1] Separační metody v jaderné chemii 1
[15TPC] Technologie palivového cyklu JE
[15TL] Tuhé látky
[15VSBP] Výpočetní simulace biogeosférických procesů
[15VYC2] Výpočty z fyzikální chemie 2
[15VUCH1] Výzkumný úkol 1
[15SLOU] Značené sloučeniny
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 11 / 118 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [95] 1.58
1 : |===========.........| 55 % [53]  
2 : |======..............| 31 % [30]  
3 : |==..................| 11 % [11]  
4 : |....................| 1 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Mohl by víc vysvětlit řešení rovnic.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by bylo dobré využít vždy část přednášky jako cvičení - 150 minut v kuse je na udržení pozornosti dost náročné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • myslim ze v nicom, je super
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Větší systematičnost i tempo přednášení.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Dokonalý smysl pro pochopitelné podání látky. Ze samotné přednášky si už student mnohé pamatuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • křídový rituál, srozumitelný výklad
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí podat látku zajímavým a vtipným způsobem, což dělá přednášku mnohem stravitelnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi vstřícný, dokáže pochopitelně vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zmysel pre humor a zapalensot pre dany obor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na začátku každé hodiny naláme několik kříd a 5 kousků pravidelně rozloží pod tabulí. Nikdy je nepoužije.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zapálení do přednášené látky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jednalo se o látku mě již známou ze střední školy.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Znalosti jsem měl načerpané ze střední školy
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Některý věci se dělali zbytečně moc a jiný zas málo. Málo (pro mě) třeba příklady typu: Spálím 5l CxHy, zjistěte x,y
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cviččení a přednášky byli spojené dohromady.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [11] 1.45
1 : |===========.........| 54 % [6] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [11] 1.36
1 : |==============......| 72 % [8] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [11] 1.55
1 : |=============.......| 63 % [7] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 1.90
1 : |======..............| 30 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |====................| 20 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [14]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 14 % [2] 3-6
3 : |===.................| 14 % [2] 7-10
4 : |=======.............| 35 % [5] 11-14
5 : |===.................| 14 % [2] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [9] 1.89
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [8] 1.75
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [8] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [9] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====................| 22 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |===============.....| 77 % [7] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [9] 1.56
1 : |=============.......| 66 % [6] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [9] 1.67
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne