18ZPRO  >  Základy programování

Počet hodnotících: 23 / 231 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 231 studentů.
Ukončilo předmět: 197 studentů.
|=================...| 85 %

Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [20]
  • Cvičící neuměl učit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mě na tom děsně vadil ten Pascal. Chápu, že pro lidi z IT je lepší umět co nejvíc jazyků, ale pro nás ostatní by nebylo do věci udělat ústupek v podobě C...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro člověka kdo programoval na střední to bylo lehké, pro někoho kdo začínal asi dost těžké - téměř vše, co jsem se naučil za skoro 2 roky, tady bylo vyloženo za 13 týdnů. Ale určitě přínosné pro všechny kdo měli zájem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro naprosté začátečníky (jako třeba já) poměrně rychlý úvod do jazyka pascal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly velce zajímavé, pochopila jsem za ten semestr o počítačích víc než za celé předchozí studium v obdbných předmětech. Cvičení byla přínosná, ale nevím, jestli mi to k nečemu bude.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tento předmět vyžaduje jistý specifický způsob "počítačového" uvažování, který mně je neznámý, a proto mi tento předmět činil nesmírné potíže. Jiným problémem je neunifikovanost výukových programů. Přednáška byla provozována v moderním vývojovém prostředí Delphi, cvičení pak v archaickém Turbo Pascalu, přičemž byly povoleny i kompilátory Free Pascal a Lazaros. Výuku a studium toto nesjednocené pojetí dosti degradovalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápočet šel získat hned na začátku semestru napsáním semestrálního programu. Rozumné řešení, které mnohým ušetřilo čas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohužel jsem se k programování nikdy moc nedostal a tato přednáška pro mě proto byla celkem zajímavá, neb jsem se chtěl dozvědět více.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet je mimoriadne dolezity, ale pristup cviciacich tomu nezodpoveda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Spíše seznámení s programováním a těmi nejjednoduššími programy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento úvod do programování pro lidi co v životě neviděli ani řádek kodu je dle mého názoru povedený a objasní jak vlstně programovat. Zvláště pan Virius je opravdu někdo v oboru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Většinu obsahu předmětu už jsem absolvoval na střední škole
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vše jsem již znal ze střední školy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • základy Pascalu, důležitý předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zaujimam sa viac o matiku a fyziku, informatika ma moc nebere
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • dobré pro ty co jestě nikdy neprogramovali a chtejí se to naučit
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Myslím, že učit budoucí fyziky programovat (a navíc ještě v Pascalu) je nesmysl, kdo programovat chce, ten už to dávno umí, kdo ne, tak se to tímto způsobem nenaučí.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta jsem neotevrel, vse potrebne jsem se dozvedel na cvikach
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • ...
    Studijní průměr: neuveden

N : Předmět byl pro mne přínosem. [23] 2.70
1 : |===.................| 17 % [4] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [7] spíše ano
3 : |===.................| 17 % [4] neutrální
4 : |=======.............| 34 % [8] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [23] 2.48
1 : |====................| 21 % [5] rozhodně ano
2 : |====................| 21 % [5] spíše ano
3 : |=========...........| 43 % [10] neutrální
4 : |===.................| 13 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [23]
1 : |=====...............| 26 % [6] rozhodně ano
2 : |==..................| 8 % [2] spíše ano
3 : |====................| 21 % [5] ano i ne
4 : |=====...............| 26 % [6] spíše ne
5 : |===.................| 17 % [4] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [23]
1 : |====................| 21 % [5] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [7] spíše ano
3 : |==..................| 8 % [2] ano i ne
4 : |======..............| 30 % [7] spíše ne
5 : |==..................| 8 % [2] rozhodně ne