Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 15 / 197 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|
SUM : Celkové hodnocení [67] 1.99
1 : |========............| 40 % [27]  
2 : |======..............| 31 % [21]  
3 : |====................| 22 % [15]  
4 : |....................| 1 % [1]  
5 : |=...................| 4 % [3]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Ocenil bych srozumitelnejsi vyklad
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Odbornost, schopnost učit i základy programování
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Osobně se mi líbí příklady a historky z reálného života programátora a historie programování. Jeho výklad a příklady mi připadali dostatečně srozumitelné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost, kvalitní přednášky i s praktickýma ukázkama.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ucelenost, informace o historii.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi dobrá znalost problematiky, zkušenosti s přednesem látky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Perfektni znalost kodu pascal
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
  • Nechal sem si dát zápočet předem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepotřeboval jsem je.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prekrytie s cvicenim ineho predmetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášenou látku jsem do velké míry znal ze střední školy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebyla nutnost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Cvičící nebyl M. Virius, ale jméno už si nevzpomínám
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvicit by mohl nekdo, kdo ovlada programovani a mohl by davat vetsi duraz na obtiznejsi latku, kterou do tedka poradne neumim.
    Studijní průměr: neuveden

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [12] 1.58
1 : |========............| 41 % [5] rozhodně ano
2 : |============........| 58 % [7] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [12] 2.33
1 : |===.................| 16 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [4] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [6] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [12] 2.08
1 : |========............| 41 % [5] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [13] 1.92
1 : |=========...........| 46 % [6] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [2] spíše ano
3 : |========............| 38 % [5] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [22]
1 : |=====...............| 27 % [6] 0-2
2 : |==..................| 9 % [2] 3-6
3 : |===.................| 13 % [3] 7-10
4 : |===.................| 13 % [3] 11-14
5 : |=...................| 4 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 2.00
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 3.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=======.............| 33 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=============.......| 66 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 2.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne