Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1

Další předměty
[01BPTS1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
[01BSEM] Seminář k bakalářské práci
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUTS1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 16
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [58] 1.95
1 : |=====...............| 27 % [16]  
2 : |===========.........| 53 % [31]  
3 : |===.................| 15 % [9]  
4 : |=...................| 3 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Vzhledem k tomu, že k předmětu nejsou skripta, by mohl vykládat víc precizně. Předpoklady ne jen říkat, ale i psát; respektive psát méně schématicky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • radši napsat celý výraz znovu, než vymýšlet šipky, které stejně po 5 minutách vyústí v opětovné napsaní onoho výrazu ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • Neformální přístup, skoro až domácká atmosféra na přednáškách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Předmět ve skutečnosti funguje jako 6 + 0, příklady se dělají, když je to potřeba.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • poznámky v PDF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Studentská skriptíčka, lze je stáhnout z webu studentské unie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Ač se to na první pohled nemusí zdát, zkouška patří k těm těžším. Trvala celkem dlouho a bylo třeba i něco vymyslet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejnáročnější zkouška základního studia a to vzhledem k velikému objemu učiva a k náročnosti probírané látky. Nicméně je nutné říci, že pan Kus je velice objektivní. Chyba je, že u zkoušky bzlo potřeba počítat náročné příklady na které jsme díky absenci cvičení nebyly připraveni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [3] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [3] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=============.......| 66 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |=======.............| 33 % [1] 7-10
4 : |=======.............| 33 % [1] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=============.......| 66 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 33 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=======.............| 33 % [2] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [4] 2.25
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ne
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [4] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4] 2.75
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne