Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01BPTS1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
[01BSEM] Seminář k bakalářské práci
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUTS1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 0 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [36] 1.33
1 : |==============......| 72 % [26]  
2 : |====................| 22 % [8]  
3 : |=...................| 5 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [6]
  • Cvičící uplatňuje nenásilnou metodu výuky, kdy je vlastní látka probírána jen tak mezí řečí. To však neznamená, že bychom byli nedostatečně připraveni na zkoušku, naopak vše důležité jsme procvičili. Co zasluhuje větší pozornost, je vytrvalá snaha cvičícího přesvědčit nás o tom, že zkouška a zkoušková písemka zvlášť jsou natolik jednoduché, že se na ně není třeba usilovněji učit. Cvičící nás dokonce zrazoval od přílišného domácího počítání příkladů. Samotná zkoušková písemka se však ukázala jako poměrně obtížná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení bylo příjemné, ale někdy se to tak strašně zakecalo... :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvika velmi pohodova, a jeste se clovek dozvi spoustu drbu...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ing. Kůs má stejný smysl pro humor jako já, takže v tomhle byla ta cvičení velmi zábavná. Někdy se ovšem zamotá do všemožných rozptylujících informací a třeba se příklad nestihne...ale tento áčkový přístup je podle mne správný...nejsme cvičené opice...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 5 - Napište, co na cvičícím oceňujete přátelský vztah ke studentům, rozumný nadhled
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že cvičení byla kvalitní, přesto by se mohl spočítat i nějaký ten příklad navíc, kdyby se tolik nepovídalo. Na druhou stranu povídání bylo zábavné. Navíc se mi zdá, že většina spočítaných příkladů bylo mnohem lehčí, než byly nakonec příklady dané do písemky. Určitě by pomohlo, kdyby se spočítalo i několik těžších příkladů, jaké jsou v písemce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [6] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [6] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [2] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=======.............| 33 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 33 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] 1.83
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne