Vrána Leopold Ing. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01SMA1] Seminář matematické analýzy 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 42
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [127] 1.91
1 : |=========...........| 47 % [60]  
2 : |=====...............| 27 % [35]  
3 : |===.................| 14 % [18]  
4 : |==..................| 9 % [12]  
5 : |....................| 1 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Přednášející by mohl mluvit souvisleji a pečlivěji psát na tabuli. Znění vět i důkazy přednášející na tabuli často jen velmi heslovitě naznačil a poté je ústně rozebíral. To ztěžovalo pořizování spojitých poznámek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by napsat skripta z Topologie v odpovídajícím rozsahu. Některá tvrzení, která byla podle pana tajemníka zřejmá, mi dala docela zabrat. Jen nevím, zda to není spíš podnět k sebezlepšení...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nekdy je tezke naladit se na zpusob vukladu. Mohl by se zlepsit v retorice. Napr. snazit se vyjadrit veci souvislymi vetami a pod. Vypada to, ze zpusob, jak latku podat si rozmysli asi az behem prednasky, coz je na ukor srozumitelnosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přehlednost a kompletnost zápisů na tabuli...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systematizovat zápis na tabuli a napsat skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některým studentům může vadit až přílišná strohost poznámek na tabuli. Mě osobně takový úsporný zápis nevadí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokud možno psát znění vět na tabuli. Když na tabul vidím: f , H, nějaké implikace a pod tím kolečko, tak se potom při důkazu ztrácím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně by se mělo více psát na tabuli. Tabule je plná podivných znaků, které nedávají smysl a nikdo se v nich nevyzná. Bylo by rozhodně lepší, kdyby na tabuli byly všechny nadpisy, vše se psalo systematicky popořadě a bylo občas proloženo teplým lidským slovem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • Na přednášejícím oceňuji radost z probírané látky, která se přenášela i na studenty, vstřícnost a dobrosrdečné nadávání studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenuji nadhled, schopnost bavit a delat ze sebe srandu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozumí tomu a je s ním legrace. Přednášky jsou poměrně příjemné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor, nadhled, laškování se studenty ("já vám dám vy mezuláni", "a za tohle, já vás stejně vyhodím, protože vy mi to tam uděláte!").
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor, úsměv a že ho to zkrátka baví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadšení. Z přednášejícího kypěla energie a snažil se co nejvíce zaujmout studenty. Tím jim prokazuje velkou službu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji ochotu a uvolněné zábavné přednášky. Dále se mi líbí, jak pan tajemník na začátku každé hodiny opakuje, co jsem probrali minule.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teleskopické ukazovátko. Poletování před tabulí. Skutečný zápal pro analýzu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • všechny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • byl jsem na většině přednášek...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • takových 20, byly dvě týdně. Na ostatní jsem se nějak zaspal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8]
  • Turistický průvodce 3
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Turista - wiki skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vrána: Funkční řady a posloupnosti. Vrána: Diferenciální počet. Vlastní zápisky (MAA3 + SMA1). Rudin: Principles of mathematical analysis.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta - turistický průvodce, opravený o vlastní poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vrána, Vrána, Klazar, Průvodce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výbornou roli sehrála wiki skripta, která jakožto projekt rozjel cvičící Fučík.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistický průvodce matematickou analýzou z Wiki skript
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistika, obě Vránova skripta, dále materiály z MFF UK, strojárny VUT a další, co jsem našel někde na webu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [7]
  • Jedna z nejtezsich zkousek zatim. Vranoo zkouseni je docela specificke. Uz jenom tim, ze na zacatku, si clovek hned "vybira" znamku, na kterou chce byt zkousen. Otazky na lepsi znamku jsou casto ze seminare (nebo je to neco, co se nedelalo ani na seminari). Jinak se da rict, ze Vrana zkousi jako gentleman.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška typicky probíhá v příjemné atmosféře, což ale nazaručuje příjemný výsledek. Řekl bych, že zkouška je náročná (alespoň pokud jde o lepší známku A nebo B) a je to tak správně. Rozhodně ale není zkouška náročná přehnaně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška u Vrány je velmi zvláštní a neobvyklá. Má zajímavou atmosféru a nelze to popsat slovy. Pan tajemník je velmi vstřícný a jeho humor se prolíná s napětím ve vaši ruce, když smolíte nějaký důkaz...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla velmi příjemná záležitost (v rámci toho, jaká zkouška může být). Oceňuji přístup pana Tajemníka ke zkoušeným studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušející povýšil zkoušku na společenské setkání na úrovni, ovšem neslevil ze svých požadavků. Zkouška byla příjemná, avšak přiměřeně těžká.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemám poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Početně náročné - málo času na tři příklady. Příklady samotné nejsou neřešitelné, nicméně měla by klesnout náročnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [11]
1 : |=====...............| 27 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [10] 3.20
1 : |==..................| 10 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |====................| 20 % [2] spíše ne
5 : |====................| 20 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [11] 2.64
1 : |====................| 18 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 36 % [4] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [11] 3.09
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |===========.........| 54 % [6] neutrální
4 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |===.................| 16 % [2] 7-10
4 : |=====...............| 25 % [3] 11-14
5 : |=====...............| 25 % [3] Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [20] 1.00
1 : |=...................| 5 % [1] z vlastních zápisků
2 : |===.................| 15 % [3] z cizích zápisků
3 : |========............| 40 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [12] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [6] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [12] 1.75
1 : |============........| 58 % [7] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [2] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [12] 1.83
1 : |========............| 41 % [5] rozhodně ne
2 : |========............| 41 % [5] spíše ne
3 : |==..................| 8 % [1] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12] 2.33
1 : |==..................| 8 % [1] rozhodně ano
2 : |============........| 58 % [7] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [3] neutrální
4 : |==..................| 8 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [12] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [8] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [12] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [8] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne