01MAA3  >  Matematická analýza A3

Počet hodnotících: 13 / 43
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 43 studentů.
Ukončilo předmět: 35 studentů.
|================....| 81 %

Fučík Radek Ing. [ Cvičící ]
Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Vrána Leopold Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [13]
  • Zajímavý předmět, otevírající bránu k velmi užitečnému diferenciálnímu počtu ve více proměnných. Střední část týkající se topologie poněkud nepřehledná, samotný diferenciální počet pak probrán až příliš rychle (v souvislosti s blížícím se koncem semestru).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dost důležitý předmět, který je rozdělen na 3 hlavní tématické okruhy: Funkční posloupnosti a řady, Topologie, Diferenciální počet. Největší tragédie je asi Topologie, a to hlavně z důvodu nedostatku relevantních studijních materiálů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kamen urazu jsou skripta. Rozumne pokryva prednasku, turisticky pruvodce, ale porad je to dosti pilotni verze.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Největší překážkou při studiu byla absence skript, která by přesně odpovídala přednášce. Studentská skripta nebyla ani po opravách úplně ideálním studijním materiálem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Analýza 3 - chvílemi zábavný a chvílemi protrpěný předmět...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Topologie mě velmi bavila.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mírně zmatený předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dnes snad již legendární předmět na jaderce, topologie, vícerozměrný diferenciální počet atd...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Navrhoval bych zkrácení uvodního opakovaní co se dělalo na minulé přednášce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl pro mě tak trochu chaotický, ale daná témata byla rozhodně přínosem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těžký předmět, kdo chce ale studovat áčkový obor, nemá na vybranou. Ostatní se mohou přemáhat jen ze zájmu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zadne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pridal bych jednu prednášku i cvičení týdně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [13] 1.31
1 : |==============......| 69 % [9] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [13] 3.31
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===.................| 15 % [2] spíše ano
3 : |=========...........| 46 % [6] neutrální
4 : |======..............| 30 % [4] spíše ne
5 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [13]
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |=================...| 84 % [11] spíše ano
3 : |=...................| 7 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] rozhodně ano
2 : |============........| 61 % [8] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [4] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne