01NAH  >  Teorie náhodných procesů

Počet hodnotících: 5 / 17
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 17 studentů.
Ukončilo předmět: 7 studentů.
|========............| 41 %

Michálek Jiří RNDr. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Myslím, že je to v jádru hezký předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zle odprednasene, nemel jsem motivaci chodit na prednasky. Mrzi me to o to vic, ze jsem se na predmet tesil z duvodu pribuznosti k memu tematu BP a VU.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím, jestli jsem spíš zklamaný nebo naštvaný. Předmět by sám o sobě mohl být fakt užitečný, ale po první hodině jsem zjistil, že pan Michálek nedokáže přednášet pro blbce, co podobné partie vidí poprvé v životě. Žádné příklady, žádné aplikace, pouze těžce abstraktní a velmi špatně pochopitelná teorie množin a míry (kterou nám na MM podotýkám nikdy nikdo uceleně nevysvětlil a všichni se tváří, že se jako nic neděje!)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vyzývám tímto vedení katedry ke zrušení tohoto předmětu, případně ke změně vyučujícího, a to z důvodu dlouhodobé nespokojenosti studentů s výukou tohoto předmětu, na kterou je neustále upozorňováno v anketách, ale je naprosto ignorována!!! hlavní problémy: 1) nezbytnost znalosti této látky je přinejmenším diskutabilní, 2) p. Michálek bohužel neumí učit, 3) skripta jsou otřesná, 4) nikdo z těch, se kterými jsem se bavil, látku nepochopil, jen se ji nadrtil tak, aby byl schopen udělat zkoušku, 5) přednášející předpokládá větší znalosti studentů, než jaké po absolvování PRA a FA mají, látka je velmi náročná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [5] 3.40
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |====................| 20 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
1 : |============........| 60 % [3] nevyjádřeno
2 : |====................| 20 % [1] ano
3 : |====................| 20 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká