01VYML  >  Vyčíslitelnost a matematická logika

Počet hodnotících: 5 / 12
Procento hodnotících: 41 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 12 studentů.
Ukončilo předmět: 11 studentů.
|==================..| 91 %

Mareš Jan Doc.RNDr. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Strašně důležitý předmět - to, co se zde dokáže, má nesmírný význam. Každý matematik by měl znát odpověď na otázku, zda jde dokázat/vyvrátit každá věta (a proč). Každý informatik by měl znát hranice toho, co je ještě možné spočítat na počítači (á Turingově stroji).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Látka je řekněme po částech zajímavá, i když v podání pana docenta Mareše místy poněkud přeformalizovaná a mírně nepřehledná. Některé věty se dokazují vícekrát, podle toho, jak se historicky vyvíjely, což při učení příliš nepomáhá. Také není problém setkat se s tím, že jedno písmenko, pouze v různých fontech označuje 5 různých věcí - značení je celkově hodně komprimované (zvláště v matematické logice). Rozhodně není na škodu podívat se na nějaký přehledový externí materiál (Johančiny pohádky z vyčíslitelnosti), než jen na skripta (byť obsáhlá a celkem kvalitní)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je amalgámem 2 různých předmětů (Vyčíslistelnost a logika), které se potkají až v závěru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na předmět jsem chodil čistě ze zájmu a byl velice zajímavý. To je asi tak vše, co mohu říct.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] 1 (výborně)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
1 : |====................| 20 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká