02ZJF  >  Základy jaderné fyziky

Počet hodnotících: 9 / 53 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 53 studentů.
Ukončilo předmět: 34 studentů.
|=============.......| 64 %


N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
  • Konečně jsem se naučil to, co jsme v ostatních předmětech pravidelně vynechávali.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět, který člověk poskytne základní přehled v jaderné a subjaderné fyzice, nikde nezachází příliš do hloubky, což je na mnoha místech škoda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět se zajímavou náplní a přednášejícím nadšeným pro danou oblast fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, jehož poznatky se hodí v dalších fyzikálních předmětech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkem zajímavý a určitě důležitý předmět (bohužel ne pro mě).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavě podáno, avšak škoda, že jsme byli pohromadě všechny úrovně matematik. Některé myšlenkové pochody kolegů při počítání příkladů jsem nechápala.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z předmětů typu "Rychle naučit, rychle zapomenout."
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
1 : |===========.........| 56 % [9] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [9] 2.67
1 : |==..................| 11 % [1] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |=======.............| 33 % [3] 3
4 : |====................| 22 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [9] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká