Jahoda František Ing. :: [01ZTGB] Základy teorie grafů B

Další předměty
[01ZTGB] Základy teorie grafů B
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Snahu...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstricny pristup a ochotu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • schopnost zodpovedat otazky
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Nezajímavost cvičení, pedagogicky nezvládnuté, ve výsledku nepřínosné cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyklad a organizaci cviceni. Zajimat se zda studentispolupracuji, Pridat trochu bice na studenty. V dosavadni podobe je cviceni ztrata casu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bolo by vhodne ucelit vyklad na cviceni
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |==========..........| 50 % [4] 3
4 : |=====...............| 25 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Nevyjádřeno
2 : |==..................| 12 % [1] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |====================| 100 % [4] Slovní odpověď