Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01ZTGB] Základy teorie grafů B

Další předměty
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPSI1] Diplomová práce 1
[01DPTS1] Diplomová práce 1
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01DPTS2] Diplomová práce 2
[01MA1] Matematická analýza 1
[01DSEM] Předdiplomní seminář
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
[01ZTGB] Základy teorie grafů B
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 28
Procento hodnotících: 32 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [16] 1.06
1 : |===================.| 93 % [15]  
2 : |=...................| 6 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Velmi prehledne a zajimave
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Predevsim poznamky z prednasek. Doplnkove anglicka literatura volne kestazeni na webu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Studentská skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky, internet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapisky z prednasok
    Studijní průměr: neuveden
  • z poznámek, téměř výhradně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Dopredu je zrejme, co a jak (za kolik bodu) se bude zkouset. Hodnoceni objektivni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ambrož na svých stránkách zveřejňuje seznam otázek, na zkoušku se tak učí krásně. Navíc jsem měl "vylepšený" zápočet za program navíc, takže zkouška byla jednoduchá a pohodová, navíc je na Ambrožovi vidět snaha dát člověku spíše lepší známku, než naopak.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naroky na skusku boli celkom vporiadku, postradal som vsak materialy k algoritmom z cviceni.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Přehled, schopnost vysvětlit, úhlednost zápisu...nejlepší přednášející tohoto semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaha vysvetlit latku a prehlednost vykladu. Zalezi mu na tom aby student pochopil o co jde
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kromě dobré osnovy a schopnosti vysvětlit látku i energii, s jakou tak činí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příklady, výborné odpovědi na otázky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Osobny pristup a pestrost prednasok.
    Studijní průměr: neuveden
  • způsob výkladu, přístup
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |===============.....| 75 % [6] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==..................| 12 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
1 : |=============.......| 66 % [6] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.13
1 : |=================...| 87 % [7] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |====================| 100 % [2] Slovní odpověď