Staroba Pavel RNDr. CSc. :: [02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic

Další předměty
[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 14 / 29
Procento hodnotících: 48 %
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [14] 2.64
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |===========.........| 57 % [8]  
3 : |====................| 21 % [3]  
4 : |====................| 21 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Až na to, že jsem naprosté věčině nerozuměl (kvůli neznalosti látky, která mě tehdy teprve čekala), byly velice zajímavé. Konečně jsem se dozvěděl, jak to vlastně je s jádrem vysoké soudobé teoretické fyziky (...samé zanedbávání nekonečných veličin)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měné matematiky, více zábavy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chaotické, těžko sledovatelné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • čitelný zápis na tabuli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkné materiály na webu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Práce s tabulí, urputná snaha vysvětli všechno co nejlépe a nejpřesněji, velmi pečlivé písmo, práce s hlasem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu o získání zpětné vazby a zlepšení přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přehled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Pan Staroba vykládá látku poměrně nezajímavou a příliš matematickou formou, což podle mě neodpovídá volitelnému předmětu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtěl jste po nás,abychom vám v anketě napsali kritiku,máte ji mít :) První hodina byla naprosto úžasná, téměř všem se to líbilo. Na přednášky jsem se těšil, je to hodně zajímavé téma. Problém nastal, když jste začal používat příliš složitou matematiku. To by samo o sobě nevadilo, ale já jsem se velice brzy ztratil v symbolech (hlavně u té renormalizace). Mám pocit, že jste ani neřekl,co které symboly představují. Důsledkem ty přednášky byly naprosto bezcenné... Ale abych jen nekritizoval, kdybych byl v třeťáku, tak bych (pravděpodobně) neměl vůbec žádný problém s chápáním vašich přednášek. Ano,to je další problém tohoto předmětu, výklad bych zařadil o jeden až dva semestry později,kdy už studenti budou mít základy vysokoškolské fyziky za sebou. Prostě úroveň výkladu neodpovídá úrovni studenta, proto je to tak uspávající. Zas na druhou stranu,toto je téma, které se stejně moc jednoduše vykládat nedá...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky by dle mého měly být zaměřeny více na zajímavosti o tomto odvětví fyziky a neměly by být stavěny pouze na velmi složitém matematickém aparátu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyladit chvilkové mezery v projevu způsobené patrně přemýšlením nad stavbou věty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příliš teoretické a složitá odvozování. Více zajímavých příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • složitý a nepřehledný výklad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |============........| 62 % [5] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |=========...........| 46 % [6] 90%-100%
2 : |=========...........| 46 % [6] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=...................| 7 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [14] 2.64
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [8] 2
3 : |====................| 21 % [3] 3
4 : |====................| 21 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [11]
1 : |=========...........| 45 % [5] Slovní odpověď