Tušek Matěj Ing. Ph.D. :: [01FA1] Funkcionální analýza 1

Další předměty
[01BPPR1] Bakalářská práce 1
[01BPPR2] Bakalářská práce 2
[01FA1] Funkcionální analýza 1
[01SBAK] Seminář k bakalářské práci
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 20
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Oceňuji, že cvičící dokázal v tak brzkých ranních hodinách energicky a se zápalem řídit cvičení, ukazovat nadstandardní důkazy a vyvádět domácí úkoly ze slepých uliček na správnou cestu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochotu poradit s obtížných příkladem a porozumění látce - člověk měl při cvičení důvěru, že to co si z tabule opisuje, je doopravdy korektní. Cvičící důkladně sledoval všechny studenty předvádějící příklady a svižně opravoval nedostatky v jejich postupech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozumí tomu. Hezky to umí předávat dál. Ochota a trpělivost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vstřícnost, srozumitelnost výkladu, cvičení bylo vážně dobré
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Tusek je vyborny cvicici. Jiste bude i velmi dobre prednaset...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vypsat nějaké konzultační hodiny - když člověk zjistil, že si se zadaným příkladem nedokáže poradit, tak cvičící nebyl na své pracovně k sehnání. Ani odpověď na mail nepřišla nijak brzo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • neni v cem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení je spíše teoretické, ale to celkem nevadí. Je jen jednou týdně -> je výhodné připravit si na zkoušku i věci (z Knihy), které se na cvičení nedělaly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičeních se většinu času probíraly příklady z Knihy, na některých hodinách se ale udělalo i pár teoretických věcí nad rámec přednášky, které ale považuji za velmi užitečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobry napad je vypracovani cviceni v LaTeXu. Pro pristi rok by neskodila nejaka napr. spolecna sablona :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |====================| 100 % [6] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď