Drtinová Barbora Ing. Ph.D. :: [15ETR1] Elektrochemie a teorie roztoků 1

Další předměty
[15ETR1] Elektrochemie a teorie roztoků 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 7 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [2] 3.00
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |==========..........| 50 % [1]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Několikrát jsem tam šel s niternou snahou neusnout, ale marná snaha. Tak jsem chodil spát radši do studovny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vzhledem k tomu, že moje zápisky neexistovaly, tak z poznámek na FTP.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Průběh byl předem jasně oznámen a taky tak ta zkouška vypadala. Hodnotím ji jako snadnou. Celou dobu jsem mluvil já, zkoušející jen poslouchala (protože s velkou pravděpodobností vůbec netušila, jestli je pravda, co říkám, ani nevěděla, jak by to případně bylo správně). Ale co se týká hodnocení naprosto v pohodě a troufám si říct objektivně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Zjevně jí nevadilo, že všichni jen předstírají, že poslouchají. A v normálním životě je možná docela fajn.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Ve všem. Tyhle přednášky by uspaly i kofeinovou veverku. První slova, která k nám pronesla, byla o tom, že považuje za ztrátu času nám přednášet, ale že musí, že jí to nebaví, že to neumí, že se jí nechce a pořádně tomu, co přednáší, nerozumí, což byla sice bohužel pravda, ale mohla se zkusit aspoň tvářit, že to má nějaký smysl. Tenhle negativistický postoj nás hrozně odradil. Promítání a čtení slidů v zatemnělé učebně nebylo vážně k ničemu. Je třeba ještě jednou zopakovat, že SKORO VŮBEC NEVĚDĚLA, CO TO VLASTNĚ PŘEDNÁŠÍ, sama nám to nejednou zopakovala, že to o sobě ví, ale že s tím nic dělat zatím nebude.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |====================| 100 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 5.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď