Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02KF] Kvantová fyzika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 20 / 38
Procento hodnotících: 52 %
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [17]
  • kuchařky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Metodický, jasně srozumitelný výklad látky včetně mnoha spočítaných příkladů. Přesně tak, jak by podle mého názoru mělo cvičení vypadat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systematičnost (např. čísla příkladů na tabuli), postupy dokáže srozumitelně vysvětlit. Jeden z nejlepších cvičících.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkový přístup, smysl pro humor, schopnost vysvětlit, slitování se studentem pokud neví i když by vědět skutečně měl
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • I když jsem na cvičení chodil dost nepřipraven, odcházel sem po dvou hodinách s pocitem, že příkladům, který jsme během cvika řešili, rozumím a jsem schopen je sám vyřešit... Ty cvičení mi dali fakt hodně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jasná struktura, člověk věděl co a proč dělá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbil se mi styl výuky, vždycky jsem to pochopila.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Množství probraných příkladů u tabule a bezchybné vysvětlení látky, se zápočtovými a zkouškovými testy jsem neměl žádné problémy. Specifický smysl pro humor a ostrovtip.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Částečně suploval přednášku, cvičení byla přínosná. A vtípky :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad poprvé na jaderce jsem se na cvičení i těšil. Člověk se spoustu věcí naučí, pobaví se a vše probíhá v klidu a v pohodě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor, umění vysvětlit...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přístup ke studentům, je to zatím nejlepší cvičící, s jakým jsem se setkala. Dokáže látku podat pochopitelnou formou a ještě se u toho všichni pobaví:-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro humor, neskazí žádnou (většinu) srandu. Dokáže vysvětlit problematiku daleko přehledněji než prof. Jex na přednášce a ještě ji zabalí do kostky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na cvičení byla sranda :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Že nám dokáže ukázat, jak jsou vlastně všechny ty příklady hezké, že? :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší cvičící na škole, zábavné cvičení, kde se toho člověk navíc i dost naučí ..... Vždy ochoten vysvětlit, pomoci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snaha udělat cvičení zábavnými
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Není třeba zlepšení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná dát ještě víc kuchařek a objasňujících výkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi v ničem, byly to jistě jedny z nejlepších cvičení, co jsem na fakultě zatím měl. Jen škoda, že nás ke konci semestru tlačil čas a nestihli jsme více probrat poslední látku...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • měl by zadávat domácí úkoly
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Měl jsem pocit, že je cvičícímu skoro jedno, jestli to umíme nebo ne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ochota vysvětlit i základní věci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Na začátku se probíraly OG transformace a diferenciální identity. Nevšiml jsem si, že bychom je potom někdy použili. Proč se místo toho neproberou základy variačního počtu (nebo jejich nějaká upravená verze), který se pak používá na přednáškách?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Plně vyhovující
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně bych ocenil, aby se procvičil variační počet a dělal spíše těžké příklady na úkot toho, že lehkých se udělá méně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náplň cvičení je velmi dobrá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokud vím, všichni asistenti tohoto předmětu měli cvičení opravdu perfektní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [20]
1 : |===============.....| 75 % [15] 1 (výborný)
2 : |===.................| 15 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==..................| 10 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [20]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===================.| 95 % [19] Odpovídající
4 : |=...................| 5 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď