Čulík Zdeněk Ing. :: [01PW] Programování pro Windows

Další předměty
[01DYR] Dynamické rozhodování
[01PERI] Programování periferií
[01PW] Programování pro Windows
[01SOS1] Softwarový seminář 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 5 / 21
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [5] 2.00
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |========............| 40 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Dobrá struktura přednášky - na každé přednášce je představena určitá vlastnost jazyka .NET a následně je tato vlastnost využita ve skutečné aplikaci, což je dle mě velmi dobrý přístup. Přednášku dále vylepšuje "programátorský" humor přednášejícího a perličky z historie vývoje software a programovacích jazyků. Přednášející je velmi ochotný při řešení problémů, které mají studenti s programováním, i když se přednášky týkají jen vzdáleně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Průběžné nahrávání kódů na web, snaha ozřejmit jednotlivé kroky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velký přehled - tomu, co přednáší, opravdu rozumí, jeden z největších IT guru na katedře
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kdykoliv měl kdokoliv jakýkoliv dotaz, byl přednášející okamžitě v obraze.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Ocenil bych hlasitější a výraznější projev
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pozor dávají pouze ti studenti, kteří mají o přednášku opravdový zájem, ostatní chodí spíše "odsedět". Težko rozhodnout, zda a jak nutit k aktivitě i studenty, kteří nemají o přednášku velký zájem (přednášející již teď zvyšuje atraktivitu tím, že přednášku pozvedá na výuku nového programovacího jazyka společně s diskutováním rozdílů mezi jazyky).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná bych ocenil nějaké slidy, nebo něco v tom smyslu, aby když člověk přijde o nějakou přednášku, aby kdyžtak mohl tak nějak látku samostatně dostudovat. Myslím že by prospěo, kdyby byly zadávány nějaké malé úkoly, popřípadě zápočtový program, aby to tudenty více motivovalo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 2.00
1 : |========............| 40 % [2] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď