Havlíček Miloslav Prof.Ing. DrSc. :: [01FA1] Funkcionální analýza 1

Další předměty
[01FA1] Funkcionální analýza 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 14
Procento hodnotících: 57 %
|===========.........|
SUM : Celkové hodnocení [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9]  
2 : |==..................| 10 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Přednášky se mi líbily a rozhodně je mohu všem vřele doporučit. Ze zápisků se báječně učilo na zkoušku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Styl přednášení odpovídá tomu, že studenti již nejsou v prvním ročníku. Řada věcí se tedy jen nadhodí nebo naznačí a student si je musí domyslet sám.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášky byly nejen užitečné, ale i zábavné, pana profesora je radost poslouchat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • Lineární operátory v kvantové fyzice, poznámky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Modrá smrt zápisky z hodin
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky, Modrá smrt. Sem tam jsem nakoukl i do Reeda/Simona atp.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Modrá Smrt a vlastní poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Modrá smrt a vlastní zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Modrá smrt
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Na zkoušku jsem se dost poctivě připravoval a asi z toho důvodu mi nepřipadala náročná. Zkouška proběhla příjemně a poměrně dost rychle. Pan profesor byl objektivní (pokud se to tak dá říct).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přes to, jak jsem se zkoušky obával, se ukázala býti docela příjemnou. Jako každá analýza - nejdříve prokázat znalost vět a definic, pak si něco dokázat podle toho, na jakou známku aspirujete. Pan profesor byl ochoten trochu poradit, občas si ale až příliš užíval znervózňování přítomných studentů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušející Vás pravděpodobně nenechá odejít se špatnou známkou, když ví, že máte na víc, a pozve si Vás příště. Na druhou stranu podmínky opravného termínu jsou docela vstřícné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Poutavé podání vykládané látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poutavý výklad, dobře patrné zaujetí probíranou látkou, nezaměnitelný přístup ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velká osobnost a z toho plynoucí autorita, osobitý humor, výborně přednáší. Říkal nám: "Mizerové."
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vhled do problematiky a schopnost vše vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Havlicek je velmi sympaticky prednasejici. Behem prednasek z nej jakoby srsi svezi energie. Na druhou stranu je pomerne tezke odnest si neco z prednasky, pokud clovek poctive neopakuje a neuci se prubezne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Přednášející by mohl na tabuli psát přehledněji a používat celou její plochu. Tím by se zamezilo situacím, kdy je právě popsaná část tabule smazána, aniž by si student stihl pořídit zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U některých poznámek naokraj se stávalo, že sotva je pan profesor dopsal, tak už je zase mazal a člověk taktak stihl zaregistrovat, že se na tabuli vůbec něco objevilo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V rámci možností mě napadá snad jen, že občas něco smazal příliš rychle. Snad by se hodilo zahlásit vždy i nadpis (třebas aby to korespondovalo s Modrou smrtí).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Struktaura a moznosti zapisu na tabuli jsou asi maximum, vzhledem k pohybovym schopnostem pana profesora. (Jedina nevyhoda muze byt, ze ze zadnich rad neni dobre videt na tabuli, ktera je neustale nizko).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===.................| 16 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [2] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď