Mareš Jan Doc.RNDr. CSc. :: [01ALG] Algebra

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 14
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [9] 1.11
1 : |==================..| 88 % [8]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Na přednášky se určitě vyplatí chodit, i když se to dá naučit z Wikiskript. Jinak možná by bylo lepší, když by tyto přednášky byly v menších místnostech - studenti pak mají k přednášejícímu blíž.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Hlavně vlastní poznámky, plus elektronická skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Wikiskripta, Wikipedia
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskripta, na něco se vyplatilo použít detailnější skripta pana doc. Mareše
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášející před delším časem vydal skripta, která svým rozsahem přednášku převyšují, proto jsem čerpal zejména ze strudentských komunitních skript (wikiskripta).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta v elektronické podobě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Jedna z nejpříjemnějších zkoušek. Přátelská atmosféra, jasně dané otázky, dostatek času na přípravu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na doplňující otázky je celkem obtížné bez přípravy odpovědět, kdybych dostal trochu času, asi bych to zvládl líp.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška byla adekvátní, jako bonus má zkoušející záludné otázky, které dobře prověří studentovo pochopení látky, což napomáhá objektivnímu hodnocení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Přednáší srozumitelně, z přednášky se dají pořídit přehledné zápisy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takový hrozně lidský přístup, kvalitní zápis na tabuli, přednášky mají konstantní tok informací. Ale hlavně - humor - pokud člověk opravdu dává pozor, docela se během přednášek pobaví.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáška má dobrou strukturu a přednášející dobře vystihl úroveň studentů - výklad není zdržován nudnými triviálními partiemi zatímco myšlenky složitější na pochopení jsou dobře rozebrány. Přednášející má výborný humor, kterému ovšem dovolí vyplout na povrch jen párkrát za přednášku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Místy se může přednáška zdát trochu monotonní, proto je někdy obtížné udržet pozornost během celé přednášky. Možná by to šlo vylepšit vyšším počtem otázek do publika.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |=====...............| 25 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď