Minárik Miroslav Ing. :: [01SITE1] Počítačové sítě 1

Další předměty
[01SITE1] Počítačové sítě 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 2 / 12 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • stejné jako hodnocení přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící uměl poradit s programování zadaných úkolů na libovolném systému, proto každů može dělat na svém počítači.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Přednášející mluví potichu, což je problematické zvláště v místnosti se zapnutými počítači.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mluvit víc nahlas.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Přednášející je perfekcionista v tom, že se vždy snaží o co nejpřesnější definici a vysvětlení probíraných technologií. To může na první pohled působit nadbytečně, ale ve skutečnosti to zvedá úroveň přednášky. Přednášející komunikuje se studenty a tím udržuje jejich pozornost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehled v oboru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Hlavním nedostatkem přednášejícího je to, že mluví potichu (sic si je toho vědom).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášející dost často zabíhá do detailů a neřekne to důležité. Což je pro studenty, kteří už danou problematiku znají odjinud dobré. Ale pro studenty, kteří to slyší poprvé, to asi úplně ideální nebude. Patřím do první skupiny. Ale myslím si, že chodilo hodně studentů druhé skupiny, kteří si z přednášky moc neodnesli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď