Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. :: [02KVAN] Kvantová mechanika

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02SMF] Seminář matematické fyziky
[02UST1] Úvod do strun 1
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 47 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [15] 1.40
1 : |================....| 80 % [12]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====................| 20 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • i přes to, že skripta kopírují přednášku, tak je zábava na přednášce být...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pekne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zábavné a srozumitelné přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • Vlastní zápisky, Slabikář, Skála, trochu Formánek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky skripta Griffiths - Introduction to QM
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, cvičící skripta, zápisky, zápisky ze cvičení...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Slabikar
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • poznámky z přednášky, slabikář
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta Slabikář kvantové mechaniky, poznámky ze cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Jenom písemka, byla náročná tak akorát.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možnost vzít si k písemce libovolné materiály může svádět k neučení se, avšak některé příklady byly natolik náročné, že je člověk nerozumící problematice neměl šanci vypočítat. Známkování písemky bylo přiměřeně mírné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • písemka, někdy je náročnější, někdy ne...každý příklad je hodnocen stejnou měrou bez ohledu na náročnost...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pisemna cest je hlavni. Na ustni skoro nikdo nejde, protoze se vsichni boji zhorseni znamky. Tim padem se lidi uci jenom na pisemku, coz podle meho nazoru neni dobre, protoze samotna pisemka neodhali, jestli to student umi (a nebo jestli jenom naucil nazpamet zkouskove priklady z minulych let)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Líbí se mi, že se není nutné učit nazpaměť vzorce a student se může věnovat více pochopení látky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Rozhled, ochota, humor atd. Umí moc dobře předávat znalosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapálení pro výklad a jeho schopnost udělat zábavnou i přednášku, ve které se jen brodilo nechutnými vzorci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je mi potesenim, ze pana profesora mohu za Kvantovou mechaniku velice pochvalit. Prednasky se dobre poslouchaji, pan profesor si dava zalezet na tom, aby dulezite veci opravdu zduraznil. Celkove je KVAN1 asi nelepe pripravenou fyzikalni prednaskou, kterou jsme meli od pocatku studia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přehled, humor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehlednost a dobrou strukturu výkladu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Nic závažného mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášející by mohl udržovat konzistentní notaci - nejednou se stávalo, že na konci jedné hodiny skončil se vzorcem s malým theta a na začátku další hodiny začal s velkým theta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • téměř v ničem..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vyvarovat se toho neprijemneho "ehrrh", ale po chvili clovek prestane docela vnimat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápis na tabuli není příliš přehledný ani čitelný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] 90%-100%
2 : |====................| 22 % [2] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 11 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
1 : |=========...........| 45 % [5] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 2.00
1 : |===.................| 14 % [1] nevyjádřeno
2 : |========............| 42 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |========............| 42 % [3] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.00
1 : |====================| 100 % [9] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď