Panáčková Zuzana PhDr. :: [04FZ4] Francouzština Z4

Další předměty
[04AM1] Angličtina M1
[04AMZK] Angličtina M zkouška
[04FM1] Francouzština M1
[04FM3] Francouzština M3
[04FMZK] Francouzština M zkouška
[04FP1] Francouzština P1
[04FP3] Francouzština P3
[04FPZK] Francouzština P zkouška
[04FZ2] Francouzština Z2
[04FZ4] Francouzština Z4
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 14
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Má spoustu trpělivosti, já už bych pěnila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochotu vrátit se po čase k mluvnickému jevu, u kterého vyplulo na povrch, že jsme jej všichni zapomněli a, a trochu si ho připomenout. Rovněž oceňuji opravení i těch domácích úkolů, u nichž nebylo vyžadováno odevzdání.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Měla by si to trochu líp zorganizovat. Věčně vůbec neví, co jsme dělali minule, co jsme dělali a co jsme nedělali vůbec, pak se diví a doháníme, pak zas neví, co budem dělat. Zadává domácí úkoly a pak je ani nezkontroluje, obecně je zadává nepochopitelně. Některý věci dvacetkrát zopakuje, některý vůbec neřekne, působí hrozně zmatečně... Občas, když mám pocit, že nějaký kousek gramatiky chápu, tak po procvičení už si nejsem zas jistá ani je suis.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V psaní na tabuli - občas je problémem rozluštit jednotlivá písmena, což je především u nových slovíček značně nepříjemné. Rovněž čárky nad písmeny jsou většinou univerzálně nahoru - bylo by třeba důslednější rozlišování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Zbytečně zabitý 4 hodiny týdně... co víc k tomu říct.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď