Beneš Petr Prof.Ing. DrSc. :: [15CHJ1] Chemie jaderná 1

Další předměty
[15DPCH1] Diplomová práce 1
[15CHJ1] Chemie jaderná 1
[15KOCH] Koloidní chemie
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 6 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Často to bylo přemáhání na přednášky chodit, málokdy mě něco zaujalo, málokdy jsem si z přednášky něco odnesla. Určitě by bylo lepší přednášet na tabuli... je to energetičtější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • poznámky spolužáků a kniha od Majera (ze které se učí opravdu mizerně)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška byla mnohem jednodušší, než jsem čekala... nebylo vůbec potřeba znát podstatu dějů a souvislosti. Zkoušející reagoval velmi překvapeně, že souvislostem rozumím. Na slušnou známku stačí skoro bych řekla až "jen hrubý přehled" a nazpamět některé předem dané poločasy rozpadu. Navíc stále dokola opakuje asi 3 otázky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Rozumí svému tématu, má zkušenosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Problémem je přednášení z meotaru. Musí se zatemnit, oči se pak víc namáhají a jsou unavený. Přednášky byly hrozně ospalé. Navíc není pořádně jasný, kde končí který tématický celek, co všechno k čemu všemu patří, z poznámek se špatně učí. Neškodilo by trochu více interakce se studenty. A taky napsat skripta... alespoň pro ujasnění struktury předmětu (z té knihy od Majera se učí hodně špatně).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď