Silber Rostislav Ing. CSc. :: [15VYC2] Výpočty z fyzikální chemie 2

Další předměty
[15BPCH1] Bakalářská práce 1
[15DPCH1] Diplomová práce 1
[15VYC2] Výpočty z fyzikální chemie 2
[15VUCH1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Má rozum a zápočet je za účast, protože písemku by stejně nikdo nenapsal, protože nás nic nenaučil, spíš naopak.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Ve všem. Nenapadá mě jediný rys jeho stylu výuky, který bych považoval za vhodný. Když už nás přesvědčuje o své pravdě, měl by tu pravdu mít nebo uznat, že se mýlí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Bylo úplně k ničemu a to doslova a do písmene. Ale muselo se tam chodit, člověk si to prostě odseděl. Naprostá ztráta času.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď