Vopálka Dušan Mgr. CSc. :: [15MZD] Měření a zpracování dat

Další předměty
[15BPCH1] Bakalářská práce 1
[15MZD] Měření a zpracování dat
[15VSBP] Výpočetní simulace biogeosférických procesů
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 7
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [4] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Chodil jsem v pozdějších hodinách na přednášky, kdy jsem si bral úkol nebo ho prezentoval, jinak mi byly k ničemu a považuji je za ztrátu času.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Systém úkolů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vysvětlení řešení příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Viz odpověď ohledně přednášek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Prezentace power point od přednášejícího, jiné zdroje: knihy, internet, všeho všudy jsem na každou otázku (10 otázek) hledal v asi šesti zdrojích. Materiály od přednášejícího jsou stažené z různých míst na internetu a poskládané nějakým způsobem do sebe, takže pro pochopení bylo potřeba pročíst jednotlivé zdroje přednášejícího, aby informace alespoň navazovaly.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vlastní poznámky a prezentace z přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Zkouška byla bezproblémová. Byl jsem připravený, hledání v mnoha zdrojích se vyplatilo, protože zkoušející chtěl odvodit některé věci, které bez pochopení nešly a zdroje od přednášejícího nedávaly možnost pochopit souvislosti. Zkoušející příjemný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška proběhla v příjemné duchu, nebyla nijak stresující. Na vypracování úkolů jsme měli dostatek času.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Systém úkolů, které jsme měli vypracovávat, a které byly i požadavky k zápočtu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • probíranou látku doplňoval příklady jejího využití
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Struktura přednášek a srozumitelnost - z mého pohledu jsme příliš rozebírali věci, které byly okrajové a nedostatečně ty, na kterých to všechno stálo, takže jsme se neorientovali už od začátku semestru. Celá přednáška by se při normálním tempu mluvy přednášejícího dala stáhnout ze tří hodin na dvě, a my bychom byli také schopni pak udržet pozornost lépe. Navíc přednášky nejsou nutné, pokud probíhají formou přečtení prezentace v power pointu. Několikrát se stalo, že přednášející u svých příkladů pro demonstraci nevěděl. Demonstrace samotné byly zmatené, příliš rychlé, okomentované nepochopitelně (např. jsme se dozvěděli, na co jsme koukali, až o několik minut později).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • živější slovní projev
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • cvičení probíhalo formou prezentace námi vypracovaných příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď