Spěváček Václav Ing. :: [16REL] Radiační efekty v látce

Další předměty
[16REL] Radiační efekty v látce
[16SEM1] Seminář 1
[16ZED] Zpracování experimentálních dat
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 5
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [3] 3.67
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=============.......| 66 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |=======.............| 33 % [1]  

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • zastarala skripta, par zapisku z prednasky, ocenuji rozdany seznam otazek ke zkousce!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • zkouska byla z tech "dukladnejsich", citelna snaha overeni, ze student latce porozumel, mozna zbytecne dlouhe. pro rychlejsi prubeh bych navrhnul spolecnou pisemnou cast a potom kdo se citi pripraven, muze jit prvni (tak nejak zkousel prof. tolar)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • odbornou znalost z praxe, kterou se nam snazil zprostredkovat, navic jasne definoval, co je pro nas dulezite vedet a co ne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Naprosto nic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • interaktivnejsi slovni projev,mozna by stalo za to pokusit se o zaktualizovani prednasky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednáška probíhá takto: Pan inženýr vás vpustí do místnosti. Za cca 5 vteřin, bez ohledu na to, jestli jste si stihli vybalit věci z batohu nebo alespoň sednout, ujme se křídy a začne psát vzorce na tabuli. Přitom vyvíjí veškeré úsilí tak, aby si student stihl zapsat co nejméně. Tedy vše, co napsal, zakrývá vlastním tělem, jakoby to bylo tajemství. Zbytek látky naservíruje ústně rychlostí 1 věta za sekundu, přičemž oznámení, o jakém tématu se vlastně budeme bavit, nebo zdali jsme již přešli k tématu jinému, se nekoná.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |====================| 100 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |==========..........| 50 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď