Kukal Jaromír Doc.Ing. Ph.D. :: [18MTL] Programování v MATLABu

Další předměty
[18SQL] Aplikace SQL
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18BPSE2] Bakalářská práce 2
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[18MTL] Programování v MATLABu
[18SOFC] Softcomputing
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 10 / 28
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [16] 1.00
1 : |====================| 100 % [16]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Vzhledem k neexistenci ucelených skript jediná možnost, kde sehnat zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky mi bohužel kolidovaly s povinným předmětem, takže nemůžu soudit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • K předmětu poněkud pochopitelně chybí skripta, ale na přednášce není problém pořídit kvalitní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Věnování se studentům, kreativitu při zadávání zápočtových prací. Strukturu zápočtových prací kladoucí důraz na ovládnutí nejdůležitějších aspektů MATLABu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení probíhala formou konzultace řešených problémů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dokázal poradit a podělit se o zkušenosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • zapisky z prednasek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze zsvých výpisků.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • webové stránky věnované přednáškám
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Přátelský pohovor na téma MATLAB z valné většiny zakončen dobrou známkou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • takova diskuze o tom, v cem vsem je MATLAB super
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Umět vysvětlit základní charakteristiku jazyka a různé finty a to celé proložené příklady, které usnadní pochopení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zpusob vykladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelný výklad místy i s humorem :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan docent je velmi systematický, věcný a vstřícný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Člověk se poměrně rychle naučil pracovat v MATLABu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |=======.............| 33 % [3] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [3] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [1] 50%-75%
4 : |====................| 22 % [2] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.00
1 : |==..................| 12 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 87 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.00
1 : |====================| 100 % [9] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |===============.....| 75 % [6] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |==..................| 12 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [8] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď