Čuba Václav Ing. Ph.D. :: [15CHJ1] Chemie jaderná 1

Další předměty
[15BPCH1] Bakalářská práce 1
[15BPCH2] Bakalářská práce 2
[15CHJ1] Chemie jaderná 1
[15VUCH1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 4
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Umí být vtipný. A donesl nám gumový medvídky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Měl by se snažit pochopit studentův postup, ne mu nutně diktovat vlastní (ačkoliv to dělá jen občas). A taky umí být až zbytečně nepříjemný, když někdo neumí příklad vyřešit... je tam od toho, aby nás to naučil, ne jen aby nás kontroloval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Myslím, že cvičení není jen o tom postupně počítat příklady ze skript. Příklady, které jsme počítali na prvních cvičeních nepovažuju za hodné studentů 3. ročníku na FJFI. Zařadila bych místo nich spíš situace, otázky typu: "Co kdybychom dali dohromady to a to...", ptát se víc proč a ne jen tupě dosazovat do primitivního vzorečku. To je přeci nejtěžší, odhadnout vůbec, co se v systému děje. Třeba vypsat rozpadový řady a bavit se o vztazích mezi jejích členy, které jsou důležitější než jiné, proč, ... Klidně znovu odvodit vzorce pro aktivitu různých systémů, prodiskutovat typy rovnováh, abychom si uvědmili, čím to vlastně všechno je. Sice tohle se dělá na přednášce, ale opakování je matka moudrosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď