Horaisová Kateřina Ing. Ph.D. :: [818MA3] Matematická analýza 3

Další předměty
[818BPSE1] Bakalářská práce 1
[818DIM] Diskrétní matematika
[818MA3] Matematická analýza 3
[818NEUS1] Neuronové sítě 1
[818TV1] Tělesná výchova 1
[818TV3] Tělesná výchova 3
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 13 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Zápisky, vče dokonale vysvětleno, nebyly třeba další zdroje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Myslím, že zkouška probíhala objektivně a tak, jak měla. Byla trochu náročnější, ale to je u analýzy běžné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Perfektně všechno vysvětlí. Líbí se mi "lidský" přístup k matematice, vstřícnost ke studentům, ochota pomoct, vysvětlit, případně konzultovat daný problém.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď