Kuře Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18MAK1] Makroekonomie 1

Další předměty
[18MAK1] Makroekonomie 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 11
Procento hodnotících: 45 %
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [8] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [4]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=====...............| 25 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Díky navštívení přednášek jsem neměl pak problém se naučit za půl dne ke zkoužce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stačilo se zůčastňovat každou druhou přednášku, na začátku proběhlo opakování a doplnění z minulých hodin.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Snaha donutit studenty nad tématem přemýšlet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Měl by být objektivnější
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze zápisků a učebnice Makroekonomie pro VŠE.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zapisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška nebyla stresucící ale přesto ne úplně trivální a vyžadovala komplexní znalost tématiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Rozumí tématu a snaží se aktivně zapojit studenty a napříkladech osvětlit probíranou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • koncil driv
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=====...............| 25 % [1] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [2] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |====================| 100 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |=====...............| 25 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď