Lukeš Ivan Prof.RNDr. CSc. :: [15AN1] Chemie anorganická 1

Další předměty
[15AN1] Chemie anorganická 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 5
Procento hodnotících: 100 %
|====================|
SUM : Celkové hodnocení [8] 2.00
1 : |=======.............| 37 % [3]  
2 : |=======.............| 37 % [3]  
3 : |==..................| 12 % [1]  
4 : |==..................| 12 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Na přednášky z anorganiky jsem chodil velmi rád. Tedy až na přednášky paní Císařové, ty se moc nevyvedly. Na dvě přednášky příliš mnoho informací.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly dlouhé a převážně monotónní
    Studijní průměr: neuveden
  • prednášky boli asi v tom zmysle že všetko čo na nich bolo na prezentaciach bolo v skriptach, ale ku kocu semestru s aoplatilo chodit koli pokusom
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly ke stažení na internetu, systematika je navíc prakticky totožná se skripty.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Osobitý způsob komunikace se studenty.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Zaměřit se na symetrie molekul, krystalografii. apod. V podstatě jsme se zabývali jen názvoslovím a, dle mého, zbytečným psaním testů. Názvosloví a rovnice se lze naučit doma, ale to nejtěžší jsme vůbec neprobrali.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta plus prezentace
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Hladký průběh
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Pan Lukeš má velmi osobitý styl přednášek, který se mi velmi líbí.
    Studijní průměr: neuveden
  • osobnosť
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Měl by podat látku zajímavějším způsobem, a také by si mohl opravit staré prezentace, které jsou plné překlepů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Není třeba nic vylepšovat.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |========............| 40 % [2] 90%-100%
2 : |========............| 40 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.67
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=======.............| 33 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=============.......| 66 % [2] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 2.20
1 : |========............| 40 % [2] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď