Pauš Petr Ing. :: [01MAT1] Matematika 1

Další předměty
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Vtipný přednes látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Systematiku, vstřícnost, skvělé bylo zejména po dopočítání příkladu na tabuli jeho projití krok po kroku.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Byla jsem maximálně spokojená, nenapadá mě nic v čem by se ještě mohl zlepšit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více vyvolávat k tabuly
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [2] Odpovídající
4 : |=====...............| 25 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď