Hořejší Jiří Prof. RNDr. DrSc. :: [02KTP1] Kvantová teorie pole 1

Další předměty
[02KTP1] Kvantová teorie pole 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 14
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [8] 1.00
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Skvělé, briliantní!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jen kdyby to nebylo tak daleko...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Předně to, že se jmenuje Karel Kolář. Nepochybně své práci rozumí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení vedl pan Kolář, a bylo fajn že zopakoval některé klíčové pojmy z přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Nestát pořád před tabulí a nesnažit se zakrýt veškerý zápis svým tělem. Nedrmolit, nedrmolit, nedrmolit. A neříkat tutej.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvicim byl Karel Klouda, vyklad byl celkem nesrozumitelny, casto zakryval tabuli vlastnim telem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Občas povídal a zakrýval svým tělem text na tabuli, případně mluvil do tabule, takže jsem vlastně nevěděl o čem povídá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Pouze zápisky. Víc nebylo třeba.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • poznámky, Bjoerken, Formánek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastni zapisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Písemná část byl řádný úkol, nikoliv však nesmyslně obtížný. Ústní část možná až příliš krátká.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška probíhala v pohodové atmosféře, dlouhá písemka, ale přiměřeně náročná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ZKouska jako takova uz byla prijemna, jakmile clovek napsal pisemku (toleroval i dost chyb), pak uz to bylo jen pulhodinove povidanicko
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška mi přišla relativně snadná, pan profesor byl milý a člověka vůbec nestresoval, a měl velice mírné známkování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkoušková a zápočtová písemka byla relativně obtížná, ústní zkoušení už bylo o dost jednodušší. Ale i tak se ho nevyplatí podceňovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Perfektní, srozumitelný, připravený, rozumně obtížný a zajímavý výklad. Jeho do všech směrů čišící moudrost a nadhled.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nauveritelny zaber a rozhled, vyklad jeste zpestruje ruznymi poznatky a zajimavostmi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vynikající způsob přednesu, tempo přednesu tak akorát abychom se nenudili a zároveň aby to šlo chápat. N2kdy přidal i pár vtipných historek ze života fyziků.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Téměř v ničem. Možná někdy méně času věnovat poměrně nepodstatnému detailu a více času vysvětlování nematematických úvah.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepsat na tabuli tak dolu?
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • vhodne doplnovalo prednasky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=============.......| 66 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [2] Odpovídající
4 : |=======.............| 33 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď