01CHAOS  >  Chaotické systémy a jejich analýza

Počet hodnotících: 4 / 10 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 40 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 10 studentů.
Ukončilo předmět: 8 studentů.
|================....| 80 %

Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Postupně jsme probírali matematické základy potřebné k vyslovení definice chaosu. Škoda, že předmět nebyl proložen více ukázkami chaotických systémů, atraktorů, fraktálů apod.
    Studijní průměr: neuveden
  • Celkem zajímavý předmět, ale jeho problémem je, že se v něm opakuje a hezky vysvětluje Hamiltonův popis z TEFu, takže na samotný chaos zbyde relativně málo času. Přednášející by si měl rozmyslet, kam chce tento předmět dále směřovat. Také by možná nebylo špatné, nechat poslední hodinu na studentské prezentace seminárních prací, protože zadaná témata se mi zdá zajímavá a takhle se o nich člověk více nedozví. Jinak vše bylo hezky vysvětleno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výuka předmětu odpovídala vysokému standardu doc. Krbálka, jediné, co mě nevyhovovalo, byla pokrytá látka. Doporučil bych ubrat teorii náhodných matic a teoretickou fyziku, naopak přidal bych aplikace teorie chaosu i v nefyzikálních systémech, například ekonomii.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Méně fyziky a více z teorie chaosu by nebylo na škodu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [4] 2.25
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |===============.....| 75 % [3] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká