01DYR  >  Dynamické rozhodování

Počet hodnotících: 2 / 6 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 6 studentů.
Ukončilo předmět: 2 studentů.
|=======.............| 33 %

Kárný Miroslav [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [2]
  • Pochopí-li někdo dobře tuto oblast, získá velice dobrý nástroj na řešení určitých úloh. Pro ostatní je to hezká exkurze do světa abstrakce, jak se to dá také dělat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročný předmět z pohledu matematiky a teorie pravděpodobnosti. Přednášející sice uvádí jednoduché příklady tak, že cíle předmětu i používané značení je jasné, ale následující teorie je od možných výpočtů velmi vzdálená.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [2]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká