01LAZ  >  Lineární algebra 1, zkouška

Počet hodnotících: 41 / 504
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 504 studentů.
Ukončilo předmět: 105 studentů.
|====................| 20 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Zkoušející ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [36]
  • Pri dostatočnom počte plusbodov záležal výsledok skúšky skoro výhradne na teórií
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost zkoušky absolutně neodpovídá kreditové dotaci. Přístup zkoušející na zkoušce byl velmi dobrý a profesionální. Byl jsem spokojen.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mnohé lidi nejobávanější zkouška zimního semestru. Oproti ostatním zkouškám jsou zde už od začátku naprosto jasně stanovena pravidla, takže člověk alespoň ví, jakým způsobem bude jeho výkon hodnocen. Paní Balková má na svých stránkách loňské řešené testy, které se vyplatí si pečlivě projít (otázky i typy příkladů se opakují a člověk, který si všechny ty testy projde, už podle mě nemůže zkoušku neudělat).
    Studijní průměr: neuveden
  • Za 2 kredity je od člověka vyžadovaná docela velká znalost učiva. Hodnocení zkoušky je trochu děsivé, ale pokud člověk chodil na cvičení, praxi zvládne a stačí se naučit jen teorie.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zbytočné dbanie na triviálne problémy, priebeh písomnej skúšky je neobjektívny - napísanie pár viet do teoretickej časti ktoré sú následne príliš kriticky ohodnotené nevystihuje to, ako študent ovláda preberanú látku.
    Studijní průměr: neuveden
  • žádné
    Studijní průměr: neuveden
  • Důležitý předmět na rozvíjení matematické abstrakce. Když do toho člověk pronikne, nejsou příklady až zas tak těžké. U zkoušky vás může zarazit trochu jiné zadání příkladu, než jste třeba byli zvyklí. I když linearní algebra základní úrovně není až zas tak obtížná na pochopení, o to přísnější jsou kriteria na složení zkoušky. Je třeba nepodcenit přípravu ke zkoušce. Je dobré počítat si průběžně celý semestr a připravovat se na cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet je dobry
    Studijní průměr: neuveden
  • Algebra mi dělala největší problém na to, že byla za tak málo kreditů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi nejjednodušší zkouška v 1. semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lze úspěšně zakončit jen ze znalostí z přednášek a cvičení zcela bez přípravy.
    Studijní průměr: neuveden
  • masakr
    Studijní průměr: neuveden
  • Mělo by za něj být víc kreditů
    Studijní průměr: neuveden
  • Spojení učiva probíraného rychlostí blesku, miniaturních psmenek na tabuli, špatně smazané tabule, psaní do rohů tabule, kam nejde vidět z bočních lavic a psaní zleva doprava místo naopak se nedalo zvládat... Z přednášek jsem si proto příliš vědomostí neodnesl a vše se musel naučit sám ze skript paní doktorky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé, i když na první pohled dosti náročné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zásadní předmět prvního ročníku, určitě se vyplatí vše pochopit, dále se na tom staví.
    Studijní průměr: neuveden
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Čas který věnujete přípravě a pak stres z toho, že vaše šance na udělání zkoušky, je tak 25% opravdu nestojí za ty 2 kredity.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doktorka Balková by mohla zveřejňovat výsledky o něco dříve. Často je zveřejňuje pozdě v noci a mnohým to pak činí komplikacekvůli tomu že konzultace jsou druhý den ráno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Látka na zkoušku není těžká pokud se opravdu učíte, ale když mám nějaký mínusový body od cvičícího a pak musím napsat zkoušku dokonale... Myslím že je nefér když má někdo štěstí během semestru a zjíská plusový body, nebo aspoň není v mínusu a zkoušku pak může odfláknout a ani tomu nerozumět a projde. A někdo kdo se to o zkouškovým naučí téměř dokonale to neudělá protože ztratí třeba dva body kvůli numerické chybě a má mínusový body od cvičícího... Zrušil bych pravomoc cvičících udělovat záporné body. Nebo body vůbec. Ať dávají jenom zápočet a na zkoušku ať mají všichni stejné podmínky. Co když někdo během semestru pracuje a prostě nemá čas se učit z hodiny na hodinu a sbírá tak mínusový body? A pak se to naučí dokonale, ale to už nikoho nezajímá. Podle mě by se měly hodnotit znalosti a ne aktivita během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • minimum bodu na teorii ke složení zkoušky je moc. Zvlašt když to musí být odrecitováno jako ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že zkouška je příliš náročná na tak málo kreditů, a od áčkové matiky není o moc lehčí, navíc bodové ohodnocení mi příjde nepřiměřené.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na zkoušce byla vyžadována znalost příkladů ze skript a cvičení stejně tak teorie z přednášek. Podle mého názoru špatně nastaveno hodnocení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podminky pro ziskani zkousky me osobne prijdou docela silene, ale urcite skvely zpusob jak se zbavit co nejvice lidi co nejrychleji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příliš přísné hodnocení závěrečného testu. Nevím, jaký je smysl v tom, že každým termínem neprojde cca 80% studentů. Se znalostmi, které student musí prokázat pro získání byť jen známky E, by v 95% jiných předmětů odcházel s hodnocením A-B. Stačilo by přimhouřit oči byť jen o jeden bod v teorii, praxe je ještě dejme tomu zvládnutelná. Lpění na slovíčkaření a doslovnosti v teorii je nesmyslné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kreditová dotace neodpovídá: předmět je poměrně náročný a ohodnocen jen 2 kredity. Hodnocení zkoušky je nastavené příliš vysoko: zkouška má asi 8 příkladů (s podpříklady), z nichž ani jeden nemůže být za 0 bodů, aby byla známka lepší než F. Takové hodnocení klade příliš vysokou laťku vzhledem ke kreditové dotaci a pro studenty je demotivující.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Slozitost neodpovida poctu kreditu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Hezký a těžký předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že úspěšnost zkoušky mluví za vše.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ocenila bych to, že člověk přesně věděl, co od zkoušky očekávat, na internetu se dala najít spousta cvičných testů, ale i přesto se v tomto předmětu nejvíc vyhazovalo, možná kvůli poměrně přísným dolním hranicím pro úspěšnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podmínky na udělání zkoušky z LAZ mi přišli tvrdší než na zkoušce z analýzy. Přesto za LAZ bylo mnohem méně kreditů než za analýzu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud si člověk prošel loňská zadání, která byla k dispozici i s postupy a výsledky, nemohlo ho v písemné části nic překvapit. V podstatě i známku B lze získat bez znalosti jakéhokoliv důkazu, neboď ty se v naprosté většině v písemce neobjevovaly. U ústní si každý vylosoval jednu otázku (vyslovit a dokázat větu + nějaké doplňující), mohl neodpovídat a spokojit se s původní známkou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly super :-), ale pokud má zkouška začínat v 9:00 tak by se podle mě mělo nejdříve v 9 začít psát. Rozhodně ne před devátou a ještě pak po začátku zkoušky vyrušovat studenty při psaní kontrolováním přítomnosti!!! Buď ať dozor studenty v průběhu zkoušky v tichosti obejde a zkontroluje, nebo se s časem na kontrolu účasti musí předem počítat, oficiálně zahájit zkoušku např. v 8:45, pokud je to nutné a docházku a jiné organizační věci vyřídit před zahájením písemky. Po čas, který je vyhrazený na psaní, už by studenti neměli být rušeni.
    Studijní průměr: neuveden
  • Všechny informace ke zkoušce se dají dočíst na stránkách přednášející.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška je docela náročná a jako taková by si dle mého názoru zasloužila lepší kreditové ohodnocení.
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [41] 2.22
1 : |======..............| 29 % [12] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 34 % [14] 2
3 : |=====...............| 24 % [10] 3
4 : |==..................| 9 % [4] 4
5 : |....................| 2 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [41]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===.................| 14 % [6] ano
3 : |=================...| 85 % [35] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká