02SMF  >  Seminář matematické fyziky

Počet hodnotících: 4 / 35 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 35 studentů.
Ukončilo předmět: 12 studentů.
|=======.............| 34 %

Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Jeden týden přednáška, druhý cvičení. Na přednášky se střídají různí přednášející, na cvičení si vždy několik dvojic připraví předem zadané téma (nějaký příklad, problém...), obvykle se vztahující k předchozí přednášce minulý týden, na zápočet byly třeba zhruba dvě takovéto prezentace - dá to trochu chystání, ale nic hrozného Témata povětšinou zajímavá - prof. Tolar mě dodatky k VOAFu, kvantové kódování, kvantové počítání, řešení pomocí symetrií, transformace, duha....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na semináři je student seznámen s tématy, kterými se zabývají lidi, co dělají matematickou fyziku. Tento předmět mi pomohl se rozhodnout matematickou fyziku nestudovat i když se jednalo o velmi kvalitní a zajímavý předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jen můj osobní názor - ale výuka jazyků v této podobě je podle mě úplně zbytečná, a není to chyba učitelů. Prostě bud přitvrdit (průběžné písemky, zkoušky každý semestr) , a nebo zrušit - protože tohle je totální ztráta času.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejzajímavější volitelný předmět tohoto semestru. V polovině přednášek jsme se dozvěděli užitečné zajímavosti, které přímo souvisely s VOAFem a TEFem. Ostatní témata byla také zajímavá a nabízela dobrý pohled do fyziky vyšších ročníků. Jediný předmět na jaderce na který jsem na půl osmou ráno vstával rád a s chutí! (Přesto by přesun na vhodnější čas nebyl od věci)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [4] 1.50
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborně)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [4]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [3] ano
3 : |=====...............| 25 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká