02UFEC  >  Úvod do fyziky elementárních částic

Počet hodnotících: 15 / 92
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 92 studentů.
Ukončilo předmět: 72 studentů.
|================....| 78 %

Bielčík Jaroslav Mgr. Ph.D. [ Přednášející ]
Staroba Pavel RNDr. CSc. [ ]
Vrba Václav prom.fyz. CSc. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Po několika úvodních přednáškách pana Bielčíka ze základů subatomární fyziky přišly na řadu přednášky o výzkumných projektech v částicové fyzice. Zajímavý předmět na uvolnění, škoda však, že byl v takovém čase (7.30)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět jen pro opravdové nadšence do experimentální fyziky. Pro ostatní lehce získané kredity.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • předmět jistě zajímavý, ovšem vzhledem k zápočtu za účast byl většinou využíván k jiným účelům, než pro který byl vytvořen..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět zajímavý, motivační, vřele doporučuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Upřímně - nejvíc mě asi vadilo, to brzké ranní vstávání. Jinak byly přednášky docela zajímavé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé přednášky na zajímavá témata, které vedly nerovný boj se začátkem přednášky v 7:30.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý úvod do poměrně velké části fyziky, kterou se škola zabývá, jenom by bylo vhodnější, kdyby přednášky nebyly tak brzo ráno - většina lidí neudržela pozornost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Člověk ráno vstal, potýral tělo a vyrazil na povídání o krtkovi, chtěl jsem říct škvarkách, teda kvarkách, gluonech, leptonech a ostatních pišišvorech ze světa elementárních částic.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hodiny byly ráno, takže většina lidí nedávala pozor.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • kredity zadarmo, stačilo mít 6 docházek ze 13
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Série pseudopřednášek (+ hosti) na téma elementární částice. Jinak je to samozřejmě předmět aka kredity zadarmo :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Umístěno velmi brzy v rozvrhu. myslím že přístí studenti by podobné přednášky více ocenili v odpoledních hodinách.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavý předmět zejména pro budoucí částicové fyziky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [15] 2.07
1 : |=====...............| 26 % [4] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 46 % [7] 2
3 : |====................| 20 % [3] 3
4 : |=...................| 6 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [15]
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [12] ano
3 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 6 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká